همه پرایدها از مهرماه به کیسه هوا مجهز می‌شوند

همه پرایدها از مهرماه به کیسه هوا مجهز می‌شوند

بهادر کاظمی در گفت‌وگو با ایسنا ، اظهار کرد: از ‌دی ماه سال گذشته تولید خودروهای سواری فاقد کیسه هوا ممنوع شد؛ با این حال شرکت سایپا توانست مجوز ادامه تولید محصول سایپا ایکس ۱۰۰ (پراید) بدون کیسه هوا را تا ابتدای مهر ماه امسال کسب کند.

وی ادامه داد: بنابراین در شرایطی که چند روز تا پایان مهلت سایپا در این خصوص باقی مانده است، مسوولان این شرکت اعلام کرده‌اند که مشکلی برای تجهیز تمام محصولات ایکس ۱۰۰ (پراید) تولیدی به کیسه هوا وجود نداشته و برنامه‌ریزی‌های لازم نیز در این خصوص صورت گرفته است.

معاون نظارت بر اجرای استاندارد سازمان ملی استاندارد ایران افزود: تجهیز همه پرایدها به کیسه هوا طبق برنامه از ابتدای مهر ماه صورت خواهد گرفت.

به گزارش ایسنا، رییس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی امروز چهارشنبه با بیان اینکه بر اساس مصوبه هیات وزیران برای پراید تا مهرماه مهلت مشخص شده است تا نسبت به نصب کیسه هوا اقدام کند گفت:‌ پلیس قانون را رعایت می‌کند و هر موردی را که قانونگذار تعیین کند ما اجرا می‌کنیم که بر این اساس خودروساز مربوطه اعلام کرده است که بصورت صد در صد خودروها آماده نصب کیسه هوا هستند که با سررسید مهلت تعیین شده پلیس نسبت به بازدید از این خودروها اقدام خواهد کرد.


دنیای خودرو

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.