همه پینگ پنگ بازان ایران افت کرده اند

۳ م دیماه ،

گله های بازیکن تیم ملی تنیس روی میز از شرایط حاکم:

بازیکن ملی پوش تنیس روی میز کشورمان گفت: همه بازیکنان ایران افت کرده اند مگر می گردد تیم ملی کشوری اردو نداشته باشد؟

میدیا لطف اله نسبی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: به هر کس بگویی تیم ملی کشورت اردو ندارد خنده اش می گیرد مگر می گردد ۲ سال ملی پوشان را به حال خود رها کنیم بدون اینکه اردویی برگزار کنیم یا اعزامی باشد نتیجه اش را در مسابقات جام فجر دیدیم در جهانی و مسابقات حساس پیش رو نیز باز خواهیم دید.

وی تصریح کرد: سیستم غلطی که بر تنیس روی میز ایران حاکم شده است همه بازیکنان را بی انگیزه کرده است، محمد زارع پور، رئیس فدراسیون تنیس روی میز بارها اعلام کرده که سرمایه گذاری فدراسیون فقط روی سه نفر است این اتفاق سبب می گردد سایر بازیکنان با پینگ پنگ بیگانه شوند من پس از شنیدن این گفته وی تا حدی نسبت به پینگ پنگ دلسردشده بودم که وقتی راکتی می دیدم دلم می خواست آن را از بین ببیرم و برای تمرین نیز حوصله ای نداشتم به مرور که این سخن از ذهنم پاک شد و مدت دو سه ماهی است که شوقم برگشته است زیرا من مدت ۱۹ سال است که در این ورزش هستم عاشق پینگ پنگ بودم و اکنون نیز هستم به راحتی نمی توانم از آن دل بکنم.

لطف اله نسبی دربارهٔ اعزامهای برون مرزی بیان کرد: پس از رقابت های هنگ کنگ که فرودین ماه امسال اعزام شد به مسابقه دیگری اعزام نشده ام این اتفاق برای بسیاری از ملی پوشان افتاده است اگر بهانه بودجه را می آوردند و می گویند بودجه نداریم مگر می گردد این بهانه را پذیرفت؟ مگر می گردد فدراسیونی بودجه نداشته باشد ۵ نفر را اعزام کند؟

وی ادامه داد: حریف ما در آسیا هند است آنها ۲۵ نفر را برای تیم ملی دارند که همیشه در اردو می باشند ۸۰ تا ۹۰ درصد پروتورها نیز آنها را اعزام می کنند همین عامل سبب پیشرفت می گردد در حالی که بازیکنان ما فقط در جا می زنند از نظر من ۸ نفر می باشند که در پینگ پنگ ایران شایستگی اعزام به مسابقات برون مرزی را دارند.

لطف اله نسبی تاکید کرد: برای اینکه بازیکنی شایسته تربیت کرد باید برای آن تلاش کرد نوشاد عالمیان برای نوشاد شدن بسیار زحمت کشید ۵ سال روی ۷ یا ۸ ساعت در اردو بود استعداد و توانایی خودش نیز به کمکش آمد تا توانست موفق شود روی بقیه نیز باید سرمایه گذاری کرد در غیر این صورت سایرین لطمه می خورند.

بازیکن تیم ملی کشورمان دربارهٔ آمدن حریف خارجی به ایران باتوجه به وعده هایی که مربی تیم ملی داده است اظهار داشت: مدت ۴ سال حریف کره ای به ایران آوردند که بسیار قوی بودند و به قدری حضور آنها برای بازیکنان ایران موثر بود که هیچ بازیکنی خارج از تیم ملی نمی توانست ملی پوشان حاضر در اردو را ببرد اما متاسفانه آنها را از دست دادیم اکنون اگر می خواهند حریف تمرین بیاورند باید قدرتمند باشند تا چیزی به ما اضافه کنند.

بازیکن تیم باشگاه دانشگاه آزاد در انتها به بازیهای لیگ اشاره کرد و ابراز کرد: در بازی مقابل پتروشیمی بندر امام ماهشهر فکر می کنم قسمت نبوده برنده باشیم زیرا شرایط برد داشتیم اما بعضی بازیکنان تیم ما خودشان نبودند من به بازیکنان پتروشیمی تبریک می گوییم زیرا بسیار یک دست بودند  اما باخت ۵ بر ۳ ما آن هم در شرایطی که بازی را ۳ بر ۱ جلو بودیم به این معنی نیست که نایب قهرمانی را از دست داده ایم و در تهران فرصت جبران داریم./مح


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.