همه چیز به سود سرخپوشان

جام جم آنلاین: پرسپولیس و صبای قم در حالی آغاز کننده بازی‌های هفته چهارم لیگ برتر هستند که همه چیز در ظاهر به سود سرخپوشان است؛از محرومیت سرمربی و غیبت چند بازیکن کلیدی صبا تا بخشیده شدن هواداران پرسپولیس و حضور آنها در ورزشگاه آزادی.

هفته چهارم لیگ برتر در حالی از یکشنبه شب با جدال پرسپولیس و صبا شروع می‌شود که این مسابقه تحت تاثیر رای کمیته استیناف مبنی بر تعلیق محرومیت تماشاگران پرسپولیس قرار گرفته است؛ اتفاقی که باعث می‌شود پرسپولیس یکبار دیگر با حمایت هوادارانش در ورزشگاه آزادی بازی کند.

مسوولان باشگاه صبا در حالی به این موضوع اعتراض کرده‌اند که امیدوارند بتوانند با این اقدام خود، حداقل رای محرومیت یحیی گل محمدی سرمربی خود را تغییر دهند یا آن را به تعلیق درآورند.

علاوه بر این، صبا برای این مسابقه دو بازیکن محروم و سه بازیکن مصدوم خود را در اختیار نخواهد داشت تا همه اتفاقات در ظاهر به مذاق پرسپولیس باشد.

با وجود این، پرسپولیس هنوز نشانی از یک تیم کهکشانی ندارد. آنها در دو بازی گذشته خود برابر گهر دورود و فجر سپاسی ثابت کردند که برای رسیدن به هماهنگی به فرصت بیشتری نیاز دارند.

علاوه بر ضعف‌هایی که در پست هافبک دفاعی پرسپولیس وجود دارد، مهاجمان این تیم هم در به ثمر رساندن گل ضعیف ظاهر شده‌اند و موقعیت‌های صددرصد گل را به راحتی از دست داده‌اند. همه اینها باعث شده پرسپولیس در دو بازی گذشته خود در ورزشگاه آزادی بیشتر از یک امتیاز نگیرد.

مهمترین مصدوم پرسپولیس «روبرتو سوسا» هافبک برزیلی است که به نظر می‌رسد چند هفته از میادین دور باشد. در غیاب او، سامان آقا زمانی یا محمد نوری جلوی مدافعان بازی خواهند کرد.

مهرداد پولادی هم در بازی برابر صبا به دلیل محرومیت غایب خواهد بود، او در بازی با «گهر زاگرس دورود» از داور کارت زرد گرفت تا در چهارمین بازی سرخپوشان غایب باشد.

در طرف دیگر میدان و از میان مصدومان و محرومان صبا، غیبت دو مدافع کلیدی این تیم بیشتر از همه خودنمایی می‌کند. مسئله‌ای که در بازی صبا مقابل ملوان هم آثار خودش را بر جای گذاشت و نیمکت نشین‌های این تیم به هیچ عنوان جانشین‌های قابل اطمینانی برای بازی در خط دفاع نشان ندادند.

با این حال صبا مهاجم خطرناکی مثل بهمن طهماسبی را در اختیار دارد که معمولا گل‌های خوبی به پرسپولیس می‌زند.

تیم فوتبال پرسپولیس در حال حاضر با چهار امتیاز در رده دهم قرار دارد و شاگردان یحیی گل محمدی هم با شش امتیاز رتبه چهارم جدول را از آن خود کرده‌اند.

برنامه سایر مسابقات هفته چهارم لیگ به شرح زیر است:

دوشنبه – ۱۶ مرداد ۹۱ – ساعت ۲۲


سایپای البرز – داماش گیلان، ورزشگاه انقلاب کرج
صنعت نفت آبادان – نفت تهران، ورزشگاه تختی آبادان
آلومینیوم هرمزگان – فولاد خوزستان، ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس
ملوان بندانزلی- فجرسپاسی شیراز، ورزشگاه تختی بندرانزلی
پیکان تهران – گهر دورود، ورزشگاه دستگردی تهران
راه آهن – تراکتورسازی تبریز، ورزشگاه تختی تهران
ذوب آهن اصفهان – سپاهان اصفهان، ورزشگاه فولادشهر اصفهان
مس کرمان – استقلال، ورزشگاه شهید باهنر کرمان، ساعت ۲۲:۳۰  (مهر)


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.