همه چیز برای برگزاری دیدار رئیس‌جمهور با نمایندگان NGOها آماده است

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

تکرار/ میرباقری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

قائم‌مقام وزیر کشور در امور اجتماعی گفت: تمامی شرایط لازم برای برگزاری دیدار رئیس‌جمهور با نمایندگان NGOها از سوی معاونت اجتماعی وزارت کشور مهیا است و امیدواریم بتوانیم در آینده نزدیک این دیدار را برگزار کنیم.

“مرتضی میرباقری”  قائم‌مقام وزیر کشور در امور اجتماعی در گفتگو با خبرنگار دولت باشگاه خبرنگاران، درباره زمان برگزاری دیدار نمایندگان NGO‌ها و سازمان‌های مردم نهاد با رئیس‌جمهور کشورمان، گفت: در حال حاضر زمان مشخصی برای برگزاری این دیدار تعیین نشده است.  
 
وی افزود: تمامی شرایط لازم برای برگزاری این دیدار از سوی معاونت اجتماعی وزارت کشور مهیا است و امیدواریم بتوانیم در آینده نزدیک این دیدار را برگزار کنیم تا تشکل‌ها و سازمان‌های مردم نهاد بتوانند با رئیس‌جمهور درباره مطالبات و خواسته‌های خود به صورت مستقیم صحبت کنند.  
 
میرباقری تصریح کرد: به طور حتم برگزاری این دیدار می‌تواند در روند فعالیت‌های تشکل‌های مردم نهاد و نمایندگان NGO‌ها تاثیر چشمگیری داشته باشد.  
 
لازم به ذکر است، قائم‌مقام وزیر کشور در امور اجتماعی پیش از پایان سال ۹۲ از دیدار رئیس جمهور با نمایندگان NGO‌ها و سازمان‌های مردم نهاد خبر داده بود که تا به امروز این دیدار به دلیل مشغله‌های کاری رئیس جمهور برگزار نشده است.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.