همه چیز دربارهٔ ایستگاه نوزدهم الکامپ

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

نمایشگاه الکامپ نوزدهم در ۲۲ هزار متر مربع و با حضور ۵۹۳ شرکت از فردا به مدت ۴ روز در نمایشگاه بین‌المللی تهران آغاز به کار می‌کند.
 
 
 
نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیکی (الکامپ) فردا با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار می‌شود.
 
به سبب سفر خارجی وزیر صنعت، فردا در مراسم افتتاح معاون وزیر صنعت حضور دارد.
 
امیر مسعود عطایی در این خصوص در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: نمایشگاه امسال در مساحت ۲۲ هزار متر مربع برگزار می‌شود که نمایشگاه سال قبل ۱۳ هزار متر مربع بوده است.
 
دبیر شورای سیاستگذاری نوزدهمین نمایشگاه الکامپ افزود: ۵۹۳ شرکت در نمایشگاه امسال حضور دارند که از این تعداد ۲۰ شرکت خارجی می باشند.
 
مدیرکل توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت صنعت، معدن و تجارت ادامه داد: تعداد شرکت‌های حاضر در نمایشگاه نسبت به سال قبل دو برابر افزایش یافته است.
 
وی یادآور شد: در مدت برگزاری الکامپ نوزدهم، فضای نمایشگاهی تنها به الکامپ اختصاص دارد و هیچ نمایشگاه موازی برگزار نخواهد شد.
 
عطایی گفت: شرکت‌ها در ۱۲ گروه در نمایشگاه حضور دارند که از آن جمله می‌توان به گروه‌های سخت‌افزار، نرم‌افزار، امنیت و دولت الکترونیک اشاره کرد.
 
دبیر شورای سیاستگذاری نوزدهمین نمایشگاه الکامپ تصریح کرد: دولت الکترونیک در مساحت ۳ هزار و ۶۰۰ متر مربع در دو سالن ۶ و ۷ حضور دارد که از ۳۰ مجموعه دستگاه اجرایی و نهاد تشکیل شده است.
 
وی توضیح داد: وزارتخانه‌ها، سازمان‌های دولتی، قوای سه‌ گانه، شهرداری و ناجا در سالن دولت الکترونیک حضور دارند و به ارائه خدمات الکترونیکی خواهند پرداخت.
 
نوزدهمین نمایشگاه الکامپ ۱۴ تا ۱۷ آذر ماه در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود. سالن‌های ۳۸، ۳۵، ۳۱B، ۳۱A، ۶، ۷، ۴۴/۱، ۴۴/۲، ۴۱B، ۴۱، ۴۰، ۴۰A و فضای باز در اختیار نمایشگاه الکامپ نوزدهم است.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.