همه گزینه‌ها برای مقابله با اسرائیل

جام جم آنلاین: دبیرکل حزب‌الله لبنان در گفت‌وگوی صریح خود با شبکه خبری المیادین که از بیروت پخش می‌شود به سوالات این شبکه در مورد مهمترین مسایل روز به خصوص تهدیدهای رژیم صهیونیستی، مسایل سوریه و موقعیت حزب الله و مقاومت در لبنان پاسخ گفت.

به گزارش پایگاه خبری العالم، در این مصاحبه که غسان بن جدو مدیر شبکه المیادین آن را انجام داد، سیدحسن نصرالله تهدید کرد در صورت هر گونه حماقت رژیم صهیونیستی در برافروختن جنگی تازه، رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان این آمادگی را دارند تا وارد ارتفاعات و مناطق شمال فلسطین اشغالی شده و مناطق از این سرزمین‌ها را آزاد کنند.

دبیر کل حزب‌الله لبنان هشدار داد که سران رژیم صهیونیستی به دنبال کشاندن منطقه به جنگ هستند و هرگونه ماجراجویی اسرائیل علیه ایران تلفات سنگینی را برای این رژیم به همراه خواهد داشت.

وی گفت: تمامی گزینه‌ها برای مقابله با اسرائیل فراهم است و در این مورد فقط به دفاع کردن کفایت نخواهیم کرد و روزی خواهد آمد که از این گزینه استفاده می‌کنیم.

وی در پاسخ به سوال دیگر غسان بن جدو که عنوان کرد آیا تعداد موشک‌های حزب‌الله لبنان فراتر از ۲۰ هزار فروند رفته است، گفت حزب‌الله موشک‌های فراوانی دارد اما از ذکر تعداد این موشک‌ها امتناع کرد.

سید حسن نصرالله در ادامه این مصاحبه در پاسخ به سوال دیگری درباره تهدیدات رژیم صهیونیستی علیه برنامه هسته‌ای ایران گفت: آمریکا و اسرائیل می‌دانند که برنامه هسته‌ای ایران نظامی نیست.

نصرالله با بیان اینکه ایران کشور پیشرفته و متمدنی است که همواره از مقاومت حمایت کرده است، افزود: ۳۲ سال است که ایران موضع خود در قبال مقاومت را تغییر نداده است و ایران حتی در نشست سران جنبش عدم تعهد نیز بر مواقف خود تاکید کرد.

وی گفت: برنامه هسته‌ای ایران بهانه‌ای برای ضربه زدن به ایران است و ایهود باراک و بنیامین نتانیاهو به دنبال کشاندن منطقه به جنگ هستند و می‌خواهند که آمریکا را نیز وارد جنگ در منطقه کنند.

سید حسن نصرالله هشدار داد جنگ رژیم صهیونیستی با ایران، تلفات سنگینی را برای این رژیم به همراه خواهد داشت.

وی افزود مقامات ارشد امنیتی و نظامی اسرائیل مخالفت خود با جنگ با ایران را اعلام کرده‌اند و حتی وزیر جبهه داخلی اسرائیل نیز گفته است که این رژیم آمادگی جنگ را ندارد.

دبیر کل حزب‌الله لبنان گفت که وضعیت اقتصادی در اروپا و آمریکا و همچنین وضعیت داخلی اسرائیل، احتمال جنگ را بسیار ضعیف کرده است.

سید حسن نصرالله به موضع حزب‌الله لبنان در قبال بحران سوریه اشاره کرد و گفت: موضع حزب‌الله لبنان در قبال نظام سوریه بر دو محور استوار است که یکی دشمنی این نظام با رژیم صهیونیستی است و دیگری آمادگی نظام سوریه برای انجام اصلاحات است.

وی افزود: «بشار اسد» رئیس جمهور سوریه از همان ابتدای بحران، آمادگی خود برای انجام اصلاحات را ابراز داشت اما مخالفان این اصلاحات را رد کردند.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.