همکاری کتابخانه ملی با مدرسه عالی شهید مطهری

شنبه ۱۴ مرداد – ۱۲:۰۶:۳۰ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

  بر اساس تفاهم نامه امضاء شده ما بین سازمان اسناد و کتابخانه ملی و دانشگاه شهید مطهری، دو طرف توافق کردند، به منظور معرفی آثار برای ثبت در حافظه جهانی همکاری کنند.
به گزارش خبرگزاری ممتاز، در این تفاهم نامه که امروز چهارشنبه ۱۱ مردادماه به امضای آیت الله محمد امامی کاشانی رئیس دانشگاه شهید مطهری و دکتر اسحق صلاحی رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی رسید، بر بهره­گیری متقابل  طرفین از منابع اطلاعاتی، ظرفیت ها و فرصت های پژوهشی، مطالعاتی و تخصصی یکدیگر تاکید شده است.
همکاری در چاپ و تولید آثارمشترک، تبادل نسخه رقمی یا دیجیتال اسناد، دست نوشته ها و نسخ خطی، ارائه نسخه ای از پایگاه های اطلاعاتی و نرم افزارهای تولید شده و .هم چنین همکاری در ارائه خدمات کتابخانه ای از بندهای مورد تفاهم است.
هم چنین دو طرف برای برگزاری نمایشگاهها، همایش ها، سخنرانی ها و کارگاه های علمی، آموزشی و پژوهشی به تفاهم رسیدند.  بر همین اساس سازمان اسناد وکتابخانه ملی و مدرسه عالی شهید مطهری در آفت زدایی و مرمت نسخه های خطی و چاپ سنگی نیز همکاری می کنند.
گفتنی است این تفاهم نامه در راستای تبادل و اشتراک منابع اطلاعاتی و هم چنین گسترش تعاملات فرهنگی بین دو طرف به امضاء رسیده است.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۸۰۴۱۲۰۶۳۰۵۹۳


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.