همکاری بانک تجارت با دانشگاه امیرکبیر

بینا- با امضاء تفاهمنامه همکاری میان بانک تجارت با دانشگاه صنعتی امیرکبیر ، این بانک ارائه خدمات بانکی به دانشگاه امیرکبیر را توسعه ‌بخشید .
به گزارش بینا در مراسـم امـضاء این تفـاهـمنامه که با حضور دکتر فلاح مدیرعامل بانک‌تجارت و دکتر رهایی رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیردر محل ساختمان مرکزی این دانشگاه برگزار شد دکتر رهایی رئیس این دانشگاه با اشاره به حضور چشمگیر بانک تجارت در محیط‌های دانشگاهی کشور گفت: تعامل بین بانک و دانشگاه تنها یک همکاری علمی و اقتصادی بین این دو نهاد نیست، بلکه گام بلندی برای تقویت پیوندهای علمی نظام بانکی با جامعه دانشگاهی کشور به شمار می رود.
رئیس دانشگاه امیرکبیر افزود : دانشگاه صنعتی امیرکبیر با سابقه ۵۵ساله خود یکی از دانشگاه‌های بزرگ کشور به‌شمار می‌آید که نقش مهمی در عرصه علمی کشور دارد. ما پروژه‌های زیادی را در دست داریم که همکاری بین بانک تجارت و دانشگاه برای پیشبرد عملی این طرح‌ها کمک شایانی خواهد کرد و تعامل ما نقش به‌سزایی در تبدیل پروژه‌ها به تجاری سازی و عملی شدن آنها خواهد داشت.
وی با بیان اینکه بانک تجارت از جمله مهمترین بانک‌های فعال در عرصه دانشگاهی کشور می‌باشد گفت: همکاری نزدیکی را با بانک تجارت داشته‌ایم که امیدواریم با این تفاهم‌نامه‌ای که امروز امضاء شد به جایگاهی که دانشگاه امیرکبیر و بانک تجارت به دنبال آن هستند برسیم.
دکتر فلاح مدیرعامل بانک تجارت نیز در این مراسم با بیان اینکه بانک تجارت در پی این است که همکاری خود را با نظام دانشگاهی کشور تنگاتنگ‌تر از قبل کند گفت: امیدوارم با سنگ بنایی که امروز در گسترش همکاری خود با دانشگاه صنعتی امیرکبیر می‌گذاریم بتوانیم ضمن ارائه بهترین سرویس‌های بانکی به این دانشگاه، همکاری‌های آموزشی- اقتصادی خود را هرچه بیشتر ارتقاء دهیم.
دکتر فلاح با اعلام آمادگی بانک تجارت برای مشارکت در اجرای طرح‌های صنعتی و عمرانی پیشنهاد شده از سوی دانشگاه گفت: طرح‌ها و پروژه‌های دانشجویی که از دانشگاه مطرح شود را بررسی کرده و در پیشبرد آنها مشارکت خواهیم کرد.
از جمله موارد این تفاهم‌نامه، توافق همکاری در بخش فناوری اطلاعات(IT) ، صدور کارت آسان‌خرید بانک‌تجارت و اعطاء انواع تسهیلات می‌باشد و گفتنی است بانک تجارت تاکنون اقدام به نصب و راه اندازی دستگاه‌های خودپرداز ،درگاه پرداخت اینـترنتی و دستـگـاه‌های وب‌کـیـوسک در ساختـمان‌های مختلف دانشـگاه صنعتـی امیرکبـیـر نموده و برای بیش از ۸ هزار نفر از دانشجویان این دانشگاه تجارت کارت جوان صادر کرده است.

RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.