همکاری با دخترم تجربه تازهی در زندگی‌ام خواهد بود

گردآوری شده در گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری ممتازنیوز

گفت‌وگو با آنا نعمتی؛

آنا نعمتی برای اولین بار با دخترش رایکا پور‌عرب در نمایش ˝ماه در آب˝ نوشته محمد یعقوبی همبازی خواهد شد.

به گزارش ممتاز نیوز، آنا نعمتی بازیگر سینمای ایران که قرار است به زودی متن نمایشنامه “ماه درآب” نوشته محمد یعقوبی را اجرا کند، دربارهٔ این نمایشنامه خوانی گفت: متن این نمایشنامه را محمد یعقوبی نوشته است و به نظرم یکی از متن های فوق العاده ایشان است. کارگردانی این نمایش بر عهده بهاره مشیری است، مشیری از بازیگران توانای تئاتر ایران است.

نعمتی اضافه کرد: این نمایشنامه خوانی با همت موسسه خیریه برکت برگزار می گردد. قرار بود در تابستان امسال این نمایشنامه را دور هم بخوانیم که به سبب گرفتاری های شخصی نتوانستم با بنیاد خیریه برکت همکاری کنم و اجرای نمایشنامه ماه در آب به این زمان موکول شد.

در این نمایشنامه قرار است رایکا پور عرب دختر آنا نعمتی با او همبازی شود، نعمتی در خصوص حضور دخترش در این نمایش گفت: چند وقت پیش به صورت اتفاقی بهاره مشیری از رایکا تست گرفت و گفت که او می تواند در این نمایش نقشی را ایفا کند. رایکا هم نسبت به این اتفاق واکنش های مثبتی نشان داد وتمایل داشت که در این نمایش من را همراهی کند.

نعمتی دربارهٔ مخالفت با حضور دخترش در عرصه بازیگری گفت: من نسبت به این اتفاق واکنش مثبتی داشتم. برای اولین بار است که دخترم می خواهد روی صحنه نمایش برود، امیدوارم که این فضا را دوست داشته باشد و این نمایش یک آغاز بسیار خوب و سر فصل تازهی در زندگی او محسوب شود. همکاری با دخترم تجربه تازهی در زندگی ام خواهد بود.

نمایشنامه خوانی ماه در آب روز شنبه ۱۶ آذر ماه ساعت ۱۹ با همت بنیاد خیریه برکت در فرهنگسرای اندیشه برگزار خواهد شد.
بازیگرانی که در این نمایش به ایفای نقش خواهند پرداخت عبارتند از: آنا نعمتی، رایکا پور‌عرب، علی سرابی، هنگامه حمید زاده، هومن کیایی، ویدا جوان، پریا طاهری، بهاره مشیری و پروین قائم مقامی.

این نمایش بر اساس متنی از محمد یعقوبی و کارگردانی بهاره مشیری اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/
 


آخرین خبرها
ماخذ: هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.