همکاری با معاونت های حمل و نقل ترافیک مناطق ۲۲ گانه، از اولویت های ماست

به گزارش ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،

مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران از برنامه های این سازمان در خصوص افزایش همکاری با معاونت های حمل و نقل و ترافیک مناطق شهرداری تهران خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعیممتازنیوز، مهندس میثم مظفر مدیر عامل سازمان تاکسیرانی در نشست شورای معاونان حمل و نقل و ترافیک مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران ضمن تقدیر از فعالیت های ، دکتر احمدی بافنده ( مدیر عامل سابق سازمان تاکسیرانی) در خصوص مشکلات ترافیک و حمل و نقل عمومی پایتخت گفت:‌ از حدود ۵ سال پیش در حوزه های مدیریت شهری و فعالیت های مختلف دیگر در زمینه های حمل و نقل و ترافیک، همکاری داشته و این توفیق را دارم به صورت مستقیم و مشخص در فضای حمل و نقل ترافیکی خدمت کنم.
وی افزود: با توجه به آن که ناوگان تاکسیرانی ارتباطی مستقیم با موضوع ترافیک و حمل و نقل عمومی دارد نقش عمده ای را در عملکرد و تلاش های حمل و نقل و ترافیک مناطق شهرداری تهران ایفا می کند.
وی تصریح کرد: سازمان تاکسیرانی همواره در این زمینه همکاری داشته و ما تصمیم داریم هر گونه تعاون و تعامل را در راستای کاهش مشکلات ترافیکی و حمل و نقل عمومی به کار گیریم.
وی اظهار داشت: به دنبال آن هستیم که دوره جدید بتوانیم با تعامل دو سویه از ظرفیت معاونت حمل و نقل ترافیک مناطق ۲۲ گانه در حوزه ناوگان تاکسیرانی بیش از گذشته بهره مند شویم.
مظفر مقام افزود: بر اساس ابلاغیه سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، احداث پهلوگاه های مناسب یکی از برنامه هایی است که در اولویت فعالیت های عمرانی حوزه حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران قرار گرفته است و ما با احداث پهلوگاه های مناسب در محدوده های تجمع مسافران نواقص فنی- مهندسی و تکمیل امکانات رفاهی نظیر مسقف نمودن پایانه های تاکسیرانی، احداث سرپناه و ایستگاه برای مسافران و تاکسیرانان گام هایی را در راستای سرویس رسانی مناسب حمل و نقل و کاهش ترافیک و تسهیل دسترسی شهروندان عزیز به حمل و نقل عمومی بر داریم.
مهندس مظفر اضافه کرد: بدون شک معاونان حمل و نقل ترافیک ۲۲ گانه شهرداری، محور اصلی این فعالیت هستند و همکاری دفاتر تاکسیرانی در هر منطقه با ایشان می توانند نتایج مطلوبی را به همراه داشته باشد لذا ما در سازمان تاکسیرانی در تلاشیم با ساماندهی مجدد دفاتر تاکسیرانی ۲۲ گانه، این همکاری را در ارائه خدمات مطلوب ، متمرکز تر بنماییم.
وی اظهار داشت: ما همواره به دنبال این هستیم که در تلاش ها و اقدامات ترافیکی شهرداری تهران همکاری داشته و با تعاون و تعامل دو سویه، شاهد کاهش مشکلات ترافیک و افزایش رضایت شهروندان باشیم. /ف


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.