همکاری تازه فیدل کاسترو و چاوز

«فیدل کاسترو» با همراهی «هوگو چاوز» در حال نگارش یک کتاب است.

به گزارش ایسنا فیدل کاسترو، رهبر سابق کوبا که چند ماهی در انظار عمومی ظاهر نشده‌ است، درحال نوشتن کتابی با همکاری هوگو چاوز، رئیس جمهور ونزوئلا است.

این خبر در وبلاگ «یوهاندری مونتانا» منتشر شد که معمولا اخبار دست اول و رسمی کوبا را در اختیار خوانندگان قرار می‌دهد. وی این اقدام را در پاسخ به شبکه‌های اجتماعی انجام داد که در آستانه‌ی ۸۶ سالگی تولد کاسترو،‌ در زمینه‌ی بیماری و فیلم رهبر سابق کوبا شایعه پراکنی کرده‌اند.

فونتانا در بلاگ خود نوشت: خبر بدی برای پسران خلاق سازمان سیا دارم. فیدل کاسترو به طور مشترک با هوگو چاوز در حال کار بر روی کتابی است که به زودی منتشر می‌شود.

آخرین باری که چاوز در تلویزیون دولتی کوبا ظاهر شد،‌ نوزدهم ژوئن بود که نظر کوتاه خود را درباره‌ی مساله‌ای بیان کرد. وی آخرین‌بار در ۲۸ ماه مارس زمانی که برای دیدار با پاپ بندیکت به سفارت واتیکان در هاوانا رفته بود،‌ در انظار عمومی ظاهر شد.

در آن زمان او برای راه رفتن نیاز به کمک داشت و پشتش خمیده شده بود. سلامت کاسترو که به مدت ۴۹ سال رهبری کوبا را برعهده داشت‌، از سال ۲۰۰۶ که عمل جراحی فوری انجام داد،‌ رو به وخامت گذاشت.

۴۹۴۹

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.