همکاری خبیثانه گوگل در انتشار فیلم موهن ضد اسلامی + سند

یوتیوب که بارها فیلم‌های ضد صهیونیستی انتشار یافته در وب سایتش‌ را به بهانه‌های مختلف حذف کرده‌،‌ در این خصوص نه تنها‌ تا بحال عکس العملی نشان نداده است و تاکنون نشان داده که قصد حذف کردن فیلم را هم ندارد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران‌، در حالی که مسلمانان سراسر جهان از انتشار فیلم موهن ساخت کشور آمریکا به خشم آمده و خواستار توقف پخش این فیلم شده‌اند شرکت آمریکایی گوگل این فیلم را در یکی از سایت‌های زیر مجموعه خود به صورت گسترده منتشر کرده است.

 
این فیلم مشمئز کننده با همکاری کشیش افراطی “تری جونز” عامل صهیونیست‌ها و حامی اصلی پروژه قرآن سوزی ساخته شده است.  فیلم موهن که به صورت آماتور و بی کیفیت تولید شده به وسیله تری جونز با همکاری ۲ مسیحی مصری و ۵۹ هنر پیشه درباره زندگی حضرت محمد (ص) پیامبر اسلام ساخته شده که عمق دشمنی ” تری جونز” را با مسلمانان نشان می‌دهد.

نکته قابل تأمل آنکه شرکت یوتیوب بارها فیلم‌های ضد صهیونیستی از جمله فیلم‌های افشاگرانه منتشر شده توسط مسلمانان مبنی بر دخالت صهیونیستها در پروژه قرآن سوزی و توهین به کتاب دینی مسلمانان را حذف کرده اما در این خصوص نه تنها  تابحال عکس العملی نداشته است بلکه انگار نمی‌خواهد این فیلم را از روی سرور خود حذف کند!

گفتنی است مدیریت وب سایت یوتیوب یک مرد ۳۳ ساله  به نام “سالار کمانگر” است که تابعیت امریکایی دارد! وی  از کارمندان شرکت گوگل است و در این سمت جانشین “چاد هورلی” مدیر سابق یوتیوب شده است.


باشگاه خبرنگاران

تا این لحظه ۲نظر ثبت شده
  1. چنگیز خان:

    حکم صادره برای سلمان رشدی کثیف.کشیش دروغین واز خدابی خبر تری جونزو کلیه هنر پیشه های خود فروش وکارگردان و تهیه کنندگان صهیونیسم فیلم موهن به فجیع ترین مرگ مجکوم گردیده اند حاضرم که این حکم الهی را در هر جاومکان وهر زمان که طول بکشد اجرام کنم این وظیفه وتکلیف هر مسلمان میباشد

  2. حسين:

    گوگل گوه خورده بااین فیلم همکاری کنه

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.