همکاری دانشگاه ها و مجامع علمی سبب کارآمدی اهداف نظام و دولت می گردد

اردیبهشت ۱۴۰۳

وزیر کشور با تأکید بر گسترش همکاری و همراهی مجامع علمی و دانشگاه ها با دستگاه های اجرایی ، گفت : باید از ظرفیت های دانشگاه ها برای پیشرفت کشور استفاده کرد .

به گزارش حوزه دولت ممتاز نیوز، به نقل از وزارت کشور؛ “عبدالرضا رحمانی فضلی” وزیرکشورطی سخنانی در دیدار با اساتید دانشگاه های صنعتی شریف ، شهید بهشتی و تهران ،  با اشاره به حوزه های فراوان، کارکرد فراگیر و فعالیت های وزارت کشور، تصریح کرد : با توجه به رویکردهای دولت و وزارت کشور نیاز به نگاه جامع و علمی به برنامه ها و سیاست ها وجود دارد .

وی  از اعمال حاکمیت در مناطق و اجرای سیاسی های عمومی دولت در سراسر کشور به عنوان دو وظیفه اصلی وزارت کشور نام برد و گفت : همکاری و همراهی دانشگاه ها و مجامع علمی  موجب کارآمدی  و مؤثرتر شدن اهداف نظام و دولت می گردد .

وزیر کشور با تأکید بر اینکه در حوزه های مختلف و کارکرد وزارت کشور نیاز به توسعه افق تازه و متنوع تر برای خدمت رسانی بهتر به مردم وجود دارد ، خاطر نشان ساخت : با توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری و سندهای چشم انداز ، بهره مندی از سند راهبردی در وزارت کشور برای هموارتر شدن مسیر پیشرفت ضروری است .

رحمانی فضلی مباحث اجتماعی ، عمرانی ، اقتصادی ، سیاسی و امنیتی را در حوزه وزارت کشور مورد اشاره قرارداد و تصریح کرد : باید ارتباط و نگاه را ساختاری کنیم و با ایجاد یک رابطه منطقی و کارآمد بین دانشگاه ها و وزارت کشور ، از تمامی ظرفیت های دانشگاهی، اساتید و دانشجوها استفاده کنیم .

همچنین در این نشست صمیمی ، اساتید دانشگاه های تهران ، شهید بهشتی و صنعتی شریف در سخنانی خواستار استفاده وزارت کشور و استانداری ها از پشتوانه عملی و پژوهشی دانشگاه ها شدند و آمادگی کامل خود را برای همراهی و همکاری با دولت برای پیشبرد اهداف نظام و دولت اعلام کردند .

انتهای پیام /


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.