همکاری محسن چاووشی و امید حجت در ˝پاروی بی قایق˝

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

امید حجت از همکاری مشترک با محسن چاووشی در آلبوم ˝پاروی بی قایق˝ خبر داد.

امید حجت، خواننده و نوازنده گیتار در گفت و گو با خبرنگار موسیقی ممتاز نیوز گفت: هم اکنون در حال همکاری با محسن چاووشی هستم که به زودی خبرها دقیق آن منعکس می گردد.

این نوازنده گیتار در ادامه بیان کرد: همچنین در آلبوم تازه محسن چاووشی با عنوان “پاروی بی قایق” نوازندگی گیتار تمامی قطعات به عهده من بوده است و تنظیم یک قطعه از این اثر موسیقایی توسط من انجام شده است.

این خواننده تاکید کرد: آلبوم تازهم با عنوان “عشق بی آزار” در مرحله میکس و مسترینگ قرار دارد و این اثر موسیقایی بعد از ایام محرم و صفر روانه بازار موسیقی می گردد.

حجت در ادامه خاطرنشان کرد: این اثر موسیقایی شامل ۹ قطعه است و نام بعضی از قطعات این اثر مهتاب قصه، عشق بی آزار، سراب، تو نخندی کی بخنده، مزاحم، رسوا، عشق بی آزار و … است.

این نوازنده در ادامه با اشاره به اینکه خوانندگی این اثر را بر عهده داشته است، دربارهٔ اعضا و نوازندگان این اثر موسیقایی گفت: در این آلبوم رضا تاجبخش (پیانو/تنظیم کننده)، پیام طونی (ویولن)، میثم مروستی (ویولن)، کریم قربانی، هومن نامداری و… از اعضا و نوازندگان این این گروه می باشند.

امید حجت افزود: همچنین اشعار این اثر موسیقایی توسط پرویز بیگی، پگاه موسوی، علی مهرگان، سعید امیر اصلانی، زهرا کلاته، افشین سیاهپوش، شهاب رنجبر و…. سروه شده است.

گفتنی است، هفتمین آلبوم محسن چاوشی با عنوان “پاروی بی‌قایق” به زودی منتشر می گردد.در آلبوم “پاروی بی‌قایق” یک قطعه کردی توسط این خواننده مطرح پاپ خوانده شده است.

بهروز صفاریان، فرشاد حسامی، امیر جمال‌فرد و امید حجت تنظیم قطعات این آلبوم را بر عهده دارند.

همچنین “دوستت داشتم” با ترانه‌ای از حسین صفا و آهنگ و تنظیم محسن چاوشی یکی از قطعات این آلبوم است که پیش از این از طریق اینترنت انتشار یافت و مورد استقبال هواداران این خواننده قرار گرفت.
 

پایان پیام/۴۶

 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.