همکاری های بین المللی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزایش می یابد

ملاقات وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی کشورمان با مدیر کل جدید سازمان بین المللی کار زمینه مناسبی را برای افزایش سطح همکاری های بین المللی فراهم کرده است.

حسینی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: تمهیداتی که از مدتها قبل اندیشیده شده بود موضوعات کارگری در نشست بین المللی ELO امسال حل و فصل شد به طوری که اعتبار نامه گروه کارگری نیز به تصویب کمیته اعتبار نامه های سازمان بین المللی کار رسید.
وی افزود: ملاقات وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی کشورمان با مدیرکل جدید سازمان بین المللی کار زمینه مناسبی را برای افزایش سطح همکاری بین المللی فراهم کرده است.
قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطر نشان کرد: با توجه  به اهمیت اجلاس بین المللی کار که هر ساله برگزار می شود بر پایی این اجلاس در سال جاری دستاوردهای خوبی را برای ایران به همراه داشت.
مدیر کل روابط عمومی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی  با اشاره به اهمیت رسانه های جمعی به ویژه صدا و سیما در توسعه فرهنگ تعاون  و کار گفت: در صورت تعامل و همکاری مسئولان و روابط عمومی ها با رسانه ها از جمله صدا و سیما و استفاده از ظرفیت های این رسانه ملی شاهد توسعه فرهنگ تعاون کار و رفاه اجتماعی اشتغال خواهیم شد./


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.