همکاری پژوهشکده بیمه و بیمه مالزی

۳۰م دیماه ،

بینا- با امضای تفاهم‌نامه همکاری آموزشی مراکز بیمه دو کشور ایران و مالزی، زمینه‌های تبادل توانمندی‌ها و ارتقای تجارب آموزشی مؤسسات بیمه‌ای دو کشور فراهم شد.

به گزارش بینا، دراین تفاهم‌نامه که هفته قبل با حضور غدیر مهدوی رییس پژوهشکده بیمه در کشور مالزی به امضا رسید، دو کشور موافقت کردند با تبادل کارشناسان خبره در حوزه مدیریت ریسک و برنامه‌ریزی مالی، زمینه‌های مورد علاقه دو طرف را با محور همکاری‌های آموزشی در صنعت بیمه ارتقا بخشند.
بر پایه این گزارش یادداشت تفاهم بیمه‌ای میان موسسات پژوهشی بیمه‌ای دو کشور در بر گیرنده برگزاری کنفرانس‌های علمی و کارگاه‌های تخصصی است و امکان ارائه برنامه پیشرفته آموزش و تحقیق و توسعه فی ما بین را فراهم می‌آورد.
همچنین در برنامه عملیاتی این تفاهم‌نامه برنامه زمان‌بندی اجرای برنامه‌های آموزش بیمه عمر، آموزش کلیات بیمه، برنامه آموزش AMII اجرای دوره‌های آموزش اکچوئری و تکافل عمومی و خانواده پیش بینی شده است.
ضمناً مراکز پژوهش بیمه‌ای دو کشور با تنظیم تقویم اجرایی دوره‌های آموزشی یاد شده اراده خود را بر ارتقا کیفیت آموزش و یادگیری در صنعت بیمه آشکار نمودند.
موسسه بیمه مالزی، موسسه‌ای پیشرو در کشور مالزی در زمینه بیمه، مدیریت ریسک و برنامه ریزی مالی است. سالیانه به طور متوسط، ۱۰۰ دوره تخصصی آموزشی را برای بیمه‌گران، کارگزاران، ارزیابان، بیمه‌گران اتکایی و قانون‌گذاران برای حدود ۱۰٫۰۰۰ شرکت کننده در کشور مالزی و سایر کشورها برگزار می‌کند.
این گزارش می‌افزاید موسسه بیمه مالزی عضو انجمن بیمه‌گران و بیمه‌گران اتکایی آسیایی- آفریقایی و نیز نماینده موسسه بیمه چارتر لندن در کشور مالزی است. این موسسه دو مدرک حرفه‌ای معتبر ارائه می‌کند که شامل دیپلم موسسه بیمه مالزی (DMII) و استادیاری موسسه بیمه مالزی (AMII) است.

RSS
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.