همگام‌سازی ابزارهای ارتباط با مشتری با گوشی وان ایکس‌hTC

شرکت کامپنیون لینک اخیراً از همگام‌سازی نرم‌افزار outlook مایکروسافت و برخی از ابزارهای مدیریت ارتباط با مشتری (crm) با گوشی‌های وان ایکس اچ‌تی‌سی خبر داده است.

به گزارش ایتنا به نقل از همکاران‌سیستم، کاربران گوشی وان ایکس اچ‌تی‌سی می‌توانند با استفاده از نرم‌افزار این شرکت به بسیاری از پایگاه‌های نرم‌افزارهای مدیریت ارتباط با مشتری دسترسی داشته باشند.

به گزارش وب‌سایت marketwatch، همگام‌سازی گوشی وان ایکس با نرم‌افزار outlook مایکروسافت و ابزارهای مدیریت ارتباط با مشتری به سازمان‌ها و شرکت‌های کاربر اجازه می‌دهد از طریق این گوشی به راهکارها و نرم‌افزارهای crm شرکت‌های مطرحی همچون سیج، پالم، آی‌بی‌ام و غیره دسترسی داشته باشند.

بر اساس این گزارش، شرکت کامپنیون لینک چهار روش را برای همگام‌سازی گوشی هوشمند وان ایکس اچ‌تی‌سی با نرم افزار outlook مایکروسافت پیش‌بینی کرده است: همگام‌سازی از طریق کابل یو اس بی، همگام‌سازی از طریق شبکه wi-fi، همگام‌سازی از طریق یک شبکه بی سیم امن و همگام‌سازی از طریق گوگل.

شرکت کامپنیون لینک از جمله شرکت‌های پیشرو در زمینه همگام کردن راهکارهای مدیریت ارتباط با مشتری با گوشی‌های هوشمند است.

این شرکت مجموعه‌ای از نرم‌افزارهای کاربردی مدیریت ارتباط با مشتری را نیز برای گوشی‌های اندرویدی، آیفون و اپل طراحی کرده است.
نرم‌افزار کامپنیون لینک که با outlook همگام شده است، هم اکنون ۱۴.۵ دلار قیمت دارد.

گفتنی است گوشی هوشمند وان ایکس یکی از جدیدترین گوشی‌های اچ‌تی‌سی است که دارای یک صفحه نمایش ۴.۷ اینچی و پردازنده‌های دو هسته‌ای ۱.۵ گیگاهرتزی است و به یک دوربین ۸ مگاپیکسلی نیز مجهز شده است.
 

اخبار اخبار IT

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.