همگروهی با فنلاند کارمان را سخت‌تر می‌کند

۱۶م دیماه ،

به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، علی دوستی مهر دربارهٔ حضور تیم ملی نوجوانان ایران در این بازیها گفت: همانطور که قبلا گفته بودم تیم ملی نوجوانان ایران با هدفگذاری به تورنمنت جام جهانی کوچک پا گذاشته است. روسیه میزبان جام جهانی ۲۰۱۸ است و به همین دلیل از فدراسیون این کشور و همچنین فیفا و یوفا به سن پترزبورگ آمده اند تا رقابتها را زیرنظر بگیرند. مراسم افتتاحیه مفصلی هم برای رقابتها در نظر گرفته شده و بازیکنان بزرگ فوتبال روسیه در سالهای دور و نزدیک در مراسم افتتاحیه حضور پیدا کرده اند.

وی ادامه داد: امکانات رفاهی خوبی در هتل محل اقامت تیم ها وجود دارد و ما امکان برگزاری نماز جماعت و برگزاری جلسات آنالیز را داریم. ضمن اینکه ورزشگاه محل برگزاری مسابقات در فاصله ۱۰ دقیقه ای هتل محل اقامت قرار دارد. ما دو جلسه تمرین را برگزار کردیم که تمرین اول در ورزشگاه محل برگزاری بازیها بود. چمن مصنوعی بسیار خوبی داشت و با فضای ورزشگاه آشنا شدیم. یک ورزشگاه سرپوشیده با امکانات کامل و در سطح استانداردهای روز جهان میزبان مسابقات است. دمای هوا هم در ورزشگاه سرپوشیده مناسب است و همه چیز مهیای برگزاری رقابتها بسیار خوب در سن پترزبورگ است. در تمرین دوم در زمینی تمرین کردیم که تیم بزرگ زنیت سن پترزبورگ روی آن تمرین می کند. تمرین بسیار خوب و شادابی بود. تیم پزشکی و سرپرستی هم به خوبی مراقب اوضاع می باشند تا همه امکانات مهیای نمایش رضایت بخشی از بازیکنان باشد. کادرفنی تیم هم تمام تلاش خود را می کنند و امیدواریم درست مثل تورنمنت قزاقستان عمل کنیم و با جام و مدال به تهران بازگردیم.

سرمربی تیم ملی دربارهٔ سرمای هوای سن پترزبورگ گفت: خوشبختانه از زمان ورود ما دما کاهش خوبی داشته و از سرمای معروف فعلا خبری نیست. البته بارش برف شبها دیده می شود اما همانطور که می دانید این منطقه ۹ ماه از سال چنین وضعیتی دارد اما تلاش آنها برای برگزاری یک تورنمنت در این فصل و جریان داشتن فوتبال در همه رده ها تحسین برانگیز است. تیم های خوبی هم مثل چک، اوکراین، یونان، اسلوونی، روسیه، ترکیه، فنلاند، بلژیک، ایتالیا و حتی بلاروس حضور دارند که رقابتها را حساس خواهد کرد. سال قبل ایتالیا قهرمان این رقابتها شده و در فینال توانسته فنلاند را شکست دهد. فنلاندی که در حال حاضر همگروه ماست و در واقع با توجه به قبل و نام این تیم دیدار ایران و فنلاند می تواند تعیین کننده باشد. البته هم ترکیه و هم قزاقستان حریفان خوبی می باشند و با توجه به نام های حریفانمان کار بسیار سختی داریم چرا که همه تیم هایی که نام بردم در رده های پایه تیم های بسیار خوبی دارند. اما امیدواریم بتوانیم در جمع چهار تیم پایانی حضور پیدا کنیم چرا که هدف ما رسیدن به جمع چهارتیم پایانی جام جهانی سال ۲۰۲۴ در امارات است.

دوستی مهر در پایان گفت: حضور در تورنمنت هایی از این دست می تواند شرایط خوبی را برای تیم ملی نوجوانان فراهم کند و دیدارهای بین المللی هم تجربه بازیکنان را بالا می برد و هم اینکه مربیان می توانند به شناخت خوبی از بازیکنان برسند. همه اعضای کادر فنی، سرپرستی، پزشکی و رسانه ای تیم ملی نوجوانان هم دل و هم قسم می باشند تا تیم قدرتمندی را روانه رقابتهای جام جهانی نوجوانان ۲۰۲۴ کنند و این مهم مطمئنا با توجه ویژه فدراسیون فوتبال و کمیته جوانان به تیم ملی نوجوانان و برگزاری اردوهای مختلف داخلی و خارجی تا زمان برگزاری رقابتهای جام جهانی نوجوانان ۲۰۲۴ اتفاق خواهد افتاد.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.