هم می‌توان یارانه را بسیار کرد و هم جلوی گرانی را گرفت

مسکن مهر ناقص اجرا شد

ایران > انتخابات– ممتازنیوز:
یک کاندیدای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری گفت: طرح مسکن مهر مدلی است که ناقص اجرا شده است.

حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی در جمع طلاب و روحانیون کردستانی مقیم قم در پاسخ به سوالی دربارهٔ مسکن مهر افزود: در اجرای این طرح به جای این‌که از منابع مردمی استفاده شود به منابع ملی فشار آورده شد و همین سبب تورم و گرانی گردید.

وی با بیان این‌که «مسکن مهر یک نیاز برای جوانان تازه ازدواج کرده است» گفت: مسکن بسیار شد، اما گران شد. قرار بود با اجرای طرح مسکن مهر قیمت‌ها کاهش پیدا کند اما مسکن گرانتر شد.

مهمترین اظهارات پورمحمدی به نقل از ایسنا در زیر آمده است:

  • آیا یارانه‌ها حذف می‌شود؟ ؛ معتقدم هم یارانه‌ها باید افزایش پیدا کند و هم این‌که می‌توان جلوی تورم و گرانی را گرفت. در سازمان بازرسی دو گزارش تهیه کردیم و با این مدل فعلی پرداخت یارانه‌ها رسما مخالفت کردیم که اگر نیاز باشد آن را منتشر خواهیم کرد.
  • قشر محروم و قشری که مولد خدمات گران در جامعه می باشند، به یارانه نیاز دارند. یارانه این اقشار باید تقویت شود. بیش از ۲۰ میلیون نفر در کشور باید یارانه‌ای بیش از آن‌چه که الان می‌گیرند دریافت کنند.
  • ما که سهلیم، آقایانی که برای نظام و رهبری مشکل درست می‌کنند آیا برای ما مشکل درست نمی‌کنند؟ وقتی برای مراجع حرمت قایل نیستند برای من روحانی هم این احتمال وجود دارد که مشکل درست کنند.
  • اختصاص ۲۰ میلیارد تومان وام به کارکنان تعاونی مسکن وزارت کشور؛ این پول برای سه هزار پرسنل تعاونی مسکن وزارت کشور اختصاص یافت و بخش بسیاری از آن برگردانده شد و باقی‌مانده آن هم در حال بازگشت است. اما همان زمان در رسانه‌ها اعلام کردند که پورمحمدی ۲۰ میلیارد تومان از وزارت کشور گرفت و برنگرداند. این در حالی بود که این پول‌ها برای پرسنل وزارت کشور و به‌صورت وام بوده است.
  • بسیاری فقط این تهمت‌ها را می‌شنوند و باور می‌کنند، اما جواب این تهمت‌ها را که به ما وارد شد نمی‌خوانند. نمونه‌اش همین موضوعی که عنوان شده بود است که بلافاصله پس از طرح آن در رسانه‌ها، تعاونی مسکن وزارت کشور جواب آن را داد.


RSS
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.