هم وام برای‌تان جور می‌کنم هم ضامنش را

به گزارش ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،

مدیرعامل فراری شرکت «پیمان گستر احمدی» که وعده می‌داد هم وام برای مشتریانش جور می‌کند و هم ضامنش را تحت تعقیب قضایی قرار گرفت.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران به نقل از نامه نیوز، این مرد به نام دروغین علی احمدی با راه اندازی شرکتی که در آن مدعی تامین وام های ۳۰ میلیونی فنی حرفه ای برای متقاضیان شده دهها تن از شهروندان را سرکیسه کرده است.

وام ۳۰ میلیونی را از دست ندهید
متهم با چاپ آگهی در روزنامه و با راه اندازی شرکتی ثبت شده در خیابان ملک به مراجعین خود می گفته که از طریق داشتن روابط خاص با مسولین دولتی و سیستم بانکی کشور قادر است در ازای دریافت کارمزد برای آنها وام های ۳۰ میلیون تومانی جور کرده و حتی می تواند برای آنها ضامن دریافت این وام ها را نیز فراهم کند. متهم ۳۵ ساله با دریافت ۳ تا ۴میلیون تومان پول از مراجعین خود که فریب زبان بازی وی را خورده بودند به آنها وعده داده بود که حداکثر ظرف یک ماه می توانند به شعبه بانکی که وی معرفی کرده مراجعه نموده و وام خود را دریافت کنند.

رابطه خاص با مدیران بانک ها بلوف بود
مالباختگان البته مدتی بعد وقتی به در بسته شرکت برخوردند بانک متوجه کلاهی که سر آنها رفته بود شده و دریافتندکه ماجرا از اصل حقه بازی بوده است.

با به جریان افتادن این پرونده مشخص شد متهم با نام دروغین علی احمدی و با جعل مدارک شناسایی اقدام به ثبت شرکت مورد نظر کرده و هیچ رابطه ای هم با مدیران بانک ها نداشته و تنها بلوف می زده است.

قاضی پرونده با دستور انتشار تصویر وی در رسانه‌ها از افرادی که هر گونه اطلاعی از هویت واقعی وی دارند درخواست کرده از طریق شماره تلفن های ۵۱۰۵۵۵۱۴ و ۵۱۰۵۵۶۱۴ با اداره چهاردهم مبارزه با کلاهبرداری پلیس اگاهی تهران بزرگ تماس برقرار کنند. همچنین سایر شاکیان احتمالی این پرونده نیز می توانند به پلیس آگاهی تهران واقع در خیابان وحدت اسلامی مراجعه و علیه متهم طرح دعوی کنند.


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.