هندانوویچ یکی ازبهترین دروازه‌بانان اروپاست

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از ورزش ۳ در تاریخ ۵ شنبه ۱۸ آبان ۹۱،

نرآتزوری اخیرا در اوج بوده اند و در ۱۰ بازی اخیرشان به پیروزی رسیده اند و به علاوه رکورد ۱۰ برد خارج از خانه را نیز دراختیار دارند.

درپایان این بازی استراماچونی به تمجیید از عملکرد شاگردانش پرداخت و گفت:« پالاسیو اولین خرید تابستانی مان بود. ما برای مدتی طولانی عملکرد او را زیر نظر داشتیم. او طوری بازی می کند که انگار سالهاست که بازیکن اینتر است. پالاسیو از وقت پیوستنش به تیم ما تا به حال فوق العاده بوده. گوارین هم فوق العاده بود. او در همه گلهای ما دستی داشت و حتی خودش هم یک گل زد ولی ما نباید عملکرد خوب سیمر هندانوویچ را هم فراموش کنیم که مهارهای فوق العاده ای داشت. او یک قهرمان واقعی است .یکی از بهترین دروازه بان های اروپا.»

مربی جوان اینتر در ادامه تمجید از شاگردانش گفت:« درمورد جاناتان و ماتیاس سیلوستره که تا به حال زیاد برای تیم بازی نکرده اند، باید بگویم که هردویشان واقعا خوب دفاع کردند و عملکرد فوق العاده ای داشتند. از مارکو لیوایا هم نمی توانم بیشتر از این توقع داشته باشم.بازی او را هم پسندیدم.»

با وجود این نتیجه، باید به این نکته اشاره کرد که تیم های ایتالیایی هیچ وقت در بلگراد کار آسانی نداشته اند ؛چرا که تیم میزبان همیشه بازیها را بهتر آغاز می کند. البته نیمه دوم این بازی در دست اینتر بود و استراماچونی در صحبت هایی اعلام کرد که این برنامه تنظیم شده او برای آغاز تیمش بود:« ما بازی را محتاطانه تر آغاز کردیم. ما اخیرا بازیهای زیادی را انجام داده ایم و به همین خاطر نمی خواستم که تیمم کار را از همان ابتدا با ریتمی بالا آغاز کند. در نیمه دوم ،از تیمم خواستم تا بازی را بازتر نمایند و آنها هم همین کار را کردند.ما الان ۱۰ برد خارج از خانه داریم. رکورد خوبی است و توانایی های ما را اثبات می کند. خوب است تا این روند ادامه یابد.ما صعودمان به دور بعد را قطعی کرده ایم. آن هم در دیداری خارج از خانه و مقابل یک حریف سرسخت. من می خواهم تا تیمم کار را در صدر گروه به پایان برساند. کسب مجوز صعود به دور بعد، فشارها را برروی ما کمتر کرده. هرچند که بهتر است که کار را در صدر گروه به پایان ببریم. ما در مسیر مثبتی هستیم. تک تک اعضای باشگاه، بازیکنان و مربیان درکنار هم می باشند و ما لحظات خوبی را درکنار هم سپری می کنیم.»


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.