هندی‌ها به دنبال سرویس‌های مخابراتی آموزشی و بهداشتی می باشند

۷فروردین ۱۳،

 

بازار مخابراتی MVAS هند بین سال‌های ۲۰۱۲ تا ۲۰۲۴ میلادی رشد سالانه ۲۵ درصدی خواهد داشت و ارزش این بازار در سال ۲۰۲۴ به رقم ۵/۹ میلیارد دلار خواهد رسید. در مقابل پیش‌بینی شد که ارزش این بازار برای کشور آمریکا در سال ۲۰۱۲ میلادی ۹/۴ میلیارد دلار بوده است.
 
به گزارش گروه خبرها خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعاتی و ارتباطات (ایستنا)، این پیش‌بینی‌ها بر اساس بررسی مشترک شرکت Wipro Technologies و "سازمان اینترنت و تلفن‌همراه هند"(IAMAI) انتشار یافته است.
 
این تحقیقات بر سیستم‌های mEducation، mEntertainment، mFinance و mHealthapplication تاکید داشته است و کارشناسان در پایان آن متوجه شده‌اند که کاربران هندی تمایل فراوانی به استفاده از این قبیل سرویس‌هایی دارند که می‌تواند در نهایت کیفیت زندگی آن‌ها را ارتقا دهد.
 
"آیان موکرجی"(Ayan Mukerji) مدیر مرکز رسانه و مخابرات در شرکت Wipro Technologies در این خصوص گفت: «درخواست کاربران هندی برای استفاده از سرویس‌های اطلاعاتی پایه‌ای رو به کاهش است. ما دریافته‌ایم که کاربران هندی به میزان قابل ملاحظه و روبه رشد به سرویس‌های آموزشی، بهداشتی، مالی و سرگرمی رو آورده‌اند».

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.