هندی‏‌ها ۷۱ میلیارد دلار در بازار IT هزینه می‌‏کنند

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

شرکت پژوهشی گارتنر پیش‌‏بینی کرده است که هندی‏‌ها در سال ۲۰۲۴ بیش از ۷۱ میلیارد دلار در بازار آی تی هزینه خواهند کرد. 
 
تحلیل‏گران گارتنر پیش‌‏بینی کرده‌‏اند هزینه‏‌کرد هندی‏‌ها در بازار آی تی در سال ۲۰۲۴ به ۳. ۷۱ میلیارد دلار برسد که این رقم ۹. ۵ درصد بیشتر از ۴. ۶۷ میلیارد دلاری است که پیش‏‌بینی می‌‏شد در سال ۲۰۲۴ در این بازار صرف کنند. این شرکت همچنین پیش‏‌بینی کرده است که بخش خدمات آی تی هند در سال ۲۰۱۲ شاهد رشد ۱. ۱۲ درصدی درآمدهای خود خواهد بود. صنعت نرم‌‏افزاری این کشور نیز رشد درآمدی ۱۰ درصدی را تجربه خواهد کرد و بخش خدمات ارتباطات راه دور این کشور که هم‏‌اکنون بیش از ۴۲ درصد از بازار فناوری‏‌های ارتباطی و اطلاعاتی (ICT) هند را از آن خود کرده است، بیش از ۲ درصد رشد خواهد داشت. 
بر اساس این گزارش، هزینه‌‏کرد هندی‏‌ها در بخش ابزارهایی مثل گوشی‏‌های همراه، رایانه‏‌های شخصی، تبلت‏‌ها و پرینتر‌ها نیز در سال ۲۰۲۴ به ۵. ۲۳ میلیارد دلار خواهد رسید که این رقم ۶ درصد بیشتر از هزینه‏‌کرد سال ۲۰۲۴ خواهد بود. بخش خدمات آی تی نیز بیش از سایر بخش‏‌های بازار رشد خواهد داشت و ۲. ۱۱ میلیارد دلار درآمد را نصیب عرضه‎‏کنندگان خواهد کرد. 
برآوردهای گارتنر حاکی از این است که هزینه‌‏کرد‌ها در بخش سیستم‏‌های پایگاه داده در هند نیز در سال ۲۰۲۴ به بیش از ۴. ۲ میلیارد دلار خواهد رسید. 
شرکت گارتنر همچنین میزان رشد هزینه‌‏کرد کسب و کار‌ها و سازمان‏‌های هندی در بازار آی تی را تا سال ۲۰۱۷ پیش‌‏بینی کرده است. بر اساس این پیش‏‌بینی در سال ۲۰۱۷، نزدیک به ۹۳ میلیارد دلار در بازار آی تی این کشور هزینه خواهد شد.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.