هنرمندان ایرانی و هندی از˝آوای زمین˝ می‌خوانند

۲۹ام بهمن ،

در بخش بین المللی بیست و هشتمین جشنواره موسیقی فجر:

گروه آوای زمین، از کشور هند در بخش بین الملل بیست و هشتمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر روی صحنه می رود.

به گزارش هنرآنلاین به نقل از ستاد خبری بیست و هشتمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر ، این گروه که روز دوشنبه ۳۰ بهمن ماه ، ساعت ۲۱ در تالار رودکی به روی صحنه می رود ، قطعاتی از موسیقی هندی را در بخش بین الملل اجرا می کنند.

کنسرت های این گروه در ایران و هند و در زمینه موسیقی تلفیقی و بداهه نوازی برگزار شده است. آنها در بیست و ششمین جشنواره موسیقی فجر، در جشن جهانی نوروز ۹۰ و در کنسرتی در تالار وحدت با نوازندگی مرحوم استاد جلال ذوالفنون هم شرکت داشتند.

این گروه به تازگی آلبوم “‌حالیا ” را در ایران منتشر کرده و در اسفند ماه سال جاری ، پس از اتمام جشنواره موسیقی فجر تور اجرایی خود را در تهران و شهرستان ها برگزار می کند .

در این گروه وحید آیریان ، سرپرست گروه، خواننده ، نوازنده تنبور ،‌آهنگساز و تنظیم کننده است. مجتبی کلانتری خرمی نوازنده دف و سه تار است و نقش آهنگساز و تنطیم کننده را هم به عهده دارد . پاون نایک خواننده و نوازنده هارمونیوم ، ویوک ساموئل نوازنده اسلاید گیتار ،‌ رامداس دشپانده همخوان و نوازنده تبلا است، میلیند داته فلوت می نوازد و امید محرم زاده،‌همخوان ،‌ نوازنده سینتی سایزر و تنظیم کننده قطعات است . مژگان ابوالفتحی علاوه بر نوازندگی دف و اودو نقش همخوان را هم دارد به همراه مینو اصحابی که نوازنده کمانچه و نازنین قاسمی که نوازنده عود هم می باشند .
 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.