هنرمندان با بهره جویی از تفکر اسلامی، آثار فاخر هنری عرضه کنند

به گزارش ایرنا از روابط عمومی حوزه هنری قم، ‘علی لاریجانی’ پنجشنبه شب در حاشیه تماشای تئاتر ‘بانوی بی نشان’، از مراکز فرهنگی و هنری کشور خواست تا با حمایت از اینگونه آثار، زمینه ساز جوشش تفکراتی از این دست برای تولید آثار ماندگار شوند.

وی ضمن تجلیل از هنرمندان و دست اندرکاران برگزاری این نمایش، خاطر نشان کرد: هر فیض و برکتی که بر مسلمانان می بارد، از ثمرات بانوی گرانقدر جهان اسلام است، کسانی که پیروان واقعی اهل بیت هستند بدرستی به ریسمان آنها چنگ زده‌اند.

وی اضافه کرد: باید آفرین گفت به شما هنرمندان و بانیان اجرای نمایش ‘بانوی بی نشان’ که بدرستی و صدق، این کار هنری را عرضه کردید.

لاریجانی در ادامه گفت: همانطور که مردم قم در انقلاب پیشرو بودند، شما نیز باید در تاسیس هنر دینی در شرایط فعلی پیشرو باشید.

وی با بیان اینکه این اثر نشان داد که شما از ذهن فعالی برخوردارید و این مایه افتخار ماست، افزود: احساس می کنم شما جرقه‌های امید بسیار فروزانی را در عرصه هنر زده‌اید و باعث روشنایی دلها شده‌اید.

در این مراسم، حجت الاسلام ‘علی بنایی’ نماینده قم در مجلس، ‘وحید فرجی’، رییس حوزه هنری قم و حجت الاسلام ‘محمود نجاریان زاده’، معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی قم، رییس مجلس را همراهی می کردند.

نمایش ‘بانوی بی نشان’، کاری از گروه تئاتر آیین است که به همت حوزه هنری استان قم و به مناسبت ایام فاطمیه از یکم تا هشتم اردیبهشت ، در مجتمع فرهنگی هنری نور به روی صحنه رفته است.

در جریان این نمایش پیرزنی برای تشرف به حج تمتع به اتفاق پسرش نام نویسی می‌کند اما با اعزام پسر به جبهه و مفقود الاثر شدنش از رفتن به سفر حج امتناع می‌کند… .

/۷۴۰۴/ ۳۸۰/

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۰۹۸۴۳۵


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.