هنرمندان خراسان شمالی ۱۴اثر نمایشی تولید کردند

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی این اداره کل در روز پنجشنبه، ˈابوالحسن حیدریˈ گفت: از این تعداد ۱۰ اثر نمایش تئاتر صحنه ای توسط هنرمندان شهرستان گرمه تولید شده است.

وی افزود: دو اثر نمایش صحنه ای در شهرستان شیروان در هر یک از شهرستان های بجنورد و فاروج نیز یک اثر نمایشی تولید شده است.

حیدری اسامی آثار نمایش تئاتر صحنه ای تولید شده در شهرستان گرمه را شامل ˈتست بازیگرˈ،ˈ کبوتران چاهیˈ، ˈبا من مثل دریاˈ و ˈیخ تفت دادهˈ به کارگردانی محمدصادق بابایی و ˈشب های الله اکبرˈ و ˈاعتیادˈ به کارگردانی اسماعیل الهی، ˈعمو قناد و ورزش زورخانهˈ به کارگردانی سلمان محمودیان، ˈطواف در بهشتˈ به کارگردانی ابراهیمی و ˈما چهار نفر بودیمˈ به کارگردانی ابوالفضل اکبری اعلام کرد که هر یک از این آثار یک شب به اجرا درآمده است.

وی گفت: از شهرستان شیروان نیز دو اثر نمایش تئاتر صحنه ای با اسامی ˈفال خونˈ و ˈتو کارگردانی و من بازیگرˈ به کارگردانی زکریا شیرمحمدزاده تولید و به ترتیب در ۹ و چهار شب به اجرا گذاشته شده است.

وی افزود: در شهرستان بجنورد یک اثر نمایش تئاتر صحنه ای با نام ˈپشت دیوارهای این خانهˈ به کارگردانی عباس کریمی تولید و به مدت پنج شب روی صحنه رفت.

سرپرست معاونت امور هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: اثر نمایش صحنه ای ˈحراجˈ به کارگردانی مصطفی قدیمی مقدم در شهرستان فاروج نیز در دو شب به اجرا درآمد. ک/۱

۶۲۳/۶۲۶

انتهای پیام /*


www.irna.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.