هنرمندان مهمان سنگلج می‌شوند

اردیبهشت ۱۴۰۳

تماشاخانه سنگلج امروز با اجرای نمایش ˝کمدی باغ شازده˝ میزبان جمعی از هنرمندان می‌شود.

به گزارش خبرنگار تئاتر هنرآنلاین، نمایش “باغ شازده” که از ۱۹ خردادماه در تماشاخانه سنگلج در حال اجرا است، پنجشنبه ۶ تیرماه، در نوبت اول اجرای خود ساعت ۱۷:۳۰، پذیرای هنرمندان و اصحاب رسانه خواهد بود.

این نمایش که در فضایی کمدی اجرا می‌شود به روایت بخشی از تاریخ کشورمان در زمان رضا خان می‌پردازد و بازگو کننده زمان حال نیز است.

محمدزواربی ریا در گفتگو با خبرنگار تئاتر هنرآنلاین بیان کرد: “کمدی باغ شازده” روایتی متفاوت از ماجرای کشتار مردم در مسجد گوهرشاد در دوران پهلوی اول است و داستان زوج جوانی را در یک عمارت قدیمی قجری که برای زن به ارث رسیده است بازگو میکند.

وی بیان کرد: “کمدی باغ شازده” یک نمایش ایرانی است که در فضایی کمدی روایت می‌شود.

بی ریا تصریح کرد: تجارب قبل و خلق کمدی و فضاهای مختلف صحنه و کابردی بودن طراحی نور در درک صحنه‌های نمایش کمک بسیاری کرد.

نمایش در دو خانه مربوط به زمان قبل و حال می‌گذرد و سعی کردیم طوری کار کنیم که شکل کار و طراحی میزانسن در حدی دیده شود که کار لطمه نبیند.

زواربی‌ریا که سال قبل نمایش موفق “آدمکش” را در تالار قشقایی مجموعه تئاترشهر به روی صحنه برد در این نمایش که به شیوه ایرانی اجرا می‌شود علاوه بر کارگردانی ایفای نقش نیز می‌کند، سید علی موسویان، سمیرا حسن‌پور، سیروس اسنقی، نوشین سلیمانی، محمد زمان‌پرداز، نوشین سلیمانی، بهار محمودزاده، پیام کیانی‌پور، مسعود بابایی، حسن غنی‎آبادی و شهرام کاشی سایر بازیگران اثر می باشند.

این نمایش هر روز به جز روزهای شنبه، ساعت ۱۹:۳۰ و روزهای پنجشنبه و جمعه در دو نوبت ۱۷:۳۰ و ۱۹:۳۰ در تماشاخانه سنگلج به صحنه می‌رود.

انتهای پیام/۵۴/۵۳


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.