هنرمندان نامی در سایه سار ˝درخت بلوط˝

۲۷م آذر ،

نمایش˝درخت بلوط˝ کاری از گروه تئاتر نقشینه اجراهای خود را از یکشنبه ۲۶ آذرماه با حضور هنرمندان نامی تئاتر ادامه می‌دهد.

 به گزارش هنرآنلاین،نمایش “درخت بلوط” کاری از گروه تئاتر نقشینه که کار خود را از چهارشنبه ۸ آذرماه با حضور هنرمندان نامی تئاتر، سینما و تلویزیون در سالن شماره یک تماشاخانه ایرانشهر آغاز کرده است، اجراهای خود را از یکشنبه ۲۶ آذرماه با حضور هنرمندانی چون؛ خسرو شهراز، مسعود کرامتی، رضا حداد، نادر فلاح، کوروش سلیمانی، بابک حمیدیان و علی سلیمانی ادامه می دهد.

بر اساس این خبر،در این نمایش ۷۰ دقیقه‌ای که نوشته تیم کرواچ است، رضا مولایی به عنوان بازیگر ثابت به ایفای نقش می پردازد و از روز یکشنبه ۲۶ آذرماه تا جمعه اول دیماه سال جاری به ترتیب علی سلیمانی، نادر فلاح، خسرو شهراز، رضا حداد، کوروش سلیمانی و مسعود کرامتی در این نمایش به ایفای نقش می پردازند.

گفتنی است، تا کنون هنرمندانی همچون؛ اشکان خطیبی، علی سرابی، امیر دلاوری، برزو ارجمند، سروش صحت، مهدی پاکدل، امیر آقایی، رامین سیار دشتی، حمیدرضا پگاه، کیهان ملکی، میرطاهر مظلومی و کامبیز دیرباز در این نمایش به ایفای نقش پرداخته اند و حضور پیمان معادی، سیامک انصاری، رامبد جوان، هومن سیدی، بابک حمیدیان، مهرداد صدیقیان، رامین سیاردشتی و امیر آقایی نیز در این نمایش قطعی شده است.

در پایان یادآور می گردد، دو نمایش “هملت” به کارگردانی رضا گوران و ” تن تن و راز قصر مونداس” به کارگردانی آروند دشت آرای نیز هم اکنون مراحل تمرین و آماده سازی خود را به منظور اجرا در دیماه سال جاری در مجموعه تماشاخانه ایرانشهر ادامه می دهند.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص سایر خبرها مجموعه تماشاخانه ایرانشهر و یا رزرو بلیط نمایش های یاد شده می توانند به پایگاه اینترنتی مجموعه تماشاخانه ایرانشهر به نشانی www.tamashakhaneh.ir مراجعه نمایند.

انتهای پیام/۵۳


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.