هنرمند انتخاب آثار جشنواره تجسمی فجر را آغاز کردند

۲۰م دیماه ،

انتخاب اولیه آثار پنجمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجرآغاز شد.

به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی پنجمین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر، ۳۶ هنرمند انتخاب و داوری آثار رشته‌های نقاشی، خوشنویسی، پوستر، سفال، نگارگری، مجسمه‌سازی، عکاسی، کاریکاتور و تصویرسازی پنجمین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر را انجام می‌دهند.

با پایان مهلت ارسال آثار به پنجمین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر انتخاب اولیه آثار مجسمه سازی، نگارگری، خوشنویسی و نقاشی در هفته جاری به پایان می‌رسد و پس از آن هنرمندان منتخب اصل آثار را برای انتخاب نهایی به دبیرخانه جشنواره ارسال می‌کنند.

در رشته‌های کاریکاتور، پوستر، عکس و تصویرسازی که انتخاب آثار در یک مرحله انجام می‌شود، اعضای هیئت انتخاب و داوری این چهار رشته در هفته آینده آثار را بررسی و انتخاب می‌کنند.

پنجمین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر در رشته‌های نقاشی، خوشنویسی، نگارگری، سفال و سرامیک، تصویر‌سازی، مجسمه‌سازی، پوس‌تر، عکاسی، کاریکاتور و بخش مقالات علمی از ۱۴ بهمن تا ۱۲ اسفندماه سال جاری به دبیرکلی سیدعباس می‌رهاشمی از سوی مرکز هنرهای تجسمی با همکاری موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر در تهران و استان‌ها برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/۳۱


آخرین خبرها
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.