هنرمند زن متعصب پرسپولیسی در کنار مهدی طارمی +عکس

به  گزارش ممتاز نیوز به نقل از جام نیوز : یکی از هنرمندان عرصه سینما و تلویزیون کشورمان اعلام کرده است: «امیدوارم شاهد روزی باشم که ما خانم ها حسرت دیدن از نزدیک مسابقات و تمرینات پرسپولیس رو نداشته باشیم.»

مهسا خوش سلوک طراح گریم سینما و تلویزیون و پرسپولیسی دو آتیشه، با انتشار یک تصویر در کنار مهدی طارمی در صفحه اجتماعی خود نوشته است:

"افتخار این عکس همراه با آقای مهدی طارمی گرامی آقای گل که با وجود مشغله زیادشون برام این لحظه زیبا رو جاودان کردند، آقای گل که با حمایتشون از کودکان سرطانی قابل ستایش هستند.

آقای طارمی پدیده ای نوظهور هستند در ارتش سرخ آسیا که باعث میشه بیشتر و بیشتر مجذوب یگانه تیم محبوبم بشم، برای من رویایی بود قدم گذاشتن به عنوان یک خانم متعصب به باشگاه پرسپولیس عزیزم که می دونم آرزوی خیلی از بانوان کشورم می باشد علی الخصوص بانوان هنرمند کشور عزیزمون.

امیدوارم شاهد روزی باشم که این فرهنگ سازی در کشورمون بشه که ما خانم ها حسرت دیدن از نزدیک مسابقات و تمرینات این تیم فوق العاده رو نداشته باشیم و بتونیم به بزرگترین آرزوی ورزشیمون جامه عمل بپوشانیم.

آقای گل باز هم سپاس از حمایتتون، امیدوارم همیشه از طرف خداوند مهربان جاودانه حمایت بشید. درود به شرف پاک و انسان دوستانه تون و درود به تمامی باشگاه پرسپولیس که با غیرت و مردونگیشون قهرمان خواهیم شد."

هنرمند زن متعصب پرسپولیسی در کنار مهدی طارمی +عکس


باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.