هنرنمایی معتمدآریا با “دختر شیرینی فروش” در آی فیلم

به گزارش ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،

“دختر شیرینی فروش” با پخش مجدد از شبکه آی فیلم ، بار دیگر بازی بی نظیر فاطمه معتمد آریا در کنار ایرج طهماسب را به رخ کشید.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران؛ بازپخش مجموعه های تلویزیونی و فیلم های سینمایی ماندگار و خاطره ساز از شبکه “آی فیلم” جریانی بود که مورد استقبال بسیاری از مخاطبان قدیمی این مجموعه ها قرار گرفت.
پخش مجدد این مجموعه‌ها و فیلم های سینمایی از این شبکه علاوه بر اینکه به زنده شدن خاطرات خوب و تداعی لحظه های شیرین برای مخاطبان قدیمی منجر می شود، می تواند برای یک هنرمند حضوری تازه و نو در میان مخاطبان جدید محسوب شود.
“دختر شیرینی فروش” یکی از خاطره ساز ترین فیلم هایی بود که روز گذشته ۵ آبان از شبکه “آی فیلم” باز پخش شد.
این فیلم که با هنرنمایی “فاطمه معتمد آریا” و “ایرج طهماسب” به عنوان یک زوج در کنار هم بازی به یاد ماندنی بر جای گذاشت در یک ژانر اجتماعی-کمدی در سال ۱۳۸۰ تولید شد.
داستان این فیلم به کارگردانی و نویسندگی ایرج طهماسب درباره ازدواج پردردسر یک دختر جنجالی و یک پسر ساده است که به دلیل مخالفت شدید پدر پسر و مادر دختر ازدواجشان بیست سال به تاخیر می افتد و هر بار به بهانه های مختلف مراسم عقد و عروسی شان به هم می خورد.
اما در این میان زمانی که دعوای بین دو خانواده بالا می گیرد نیلوفر و سعید دست به اقداماتی می زنند تا شاید دل پدرو مادرشان برای این وصلت نرم شود.
دخترک شیرینی فروش پس از تدارک یک سری شیرینی که با یک نوع قرص به منظور خودکشی پخته شده بود، پسرک قصه را به خودکشی و رهایی از جنگ نابرابر والدینشان دعوت می کند، اما از بخت خوب باید شیرنی ها تنها منجر به یک دل درد شدید شده و تمام نقشه های این زوج نقش بر آب می شود.
فاطمه معتمد آریا که در این فیلم نقش یک دختر خجالتی و کم رو را به خوبی ایفا می کند می تواند بار دیگر هنرنمایی و اثری دل نشین را در کارنامه هنری اش به ثبت برساند.
در این فیلم که “ثریا قاسمی” ایفاگر نقش مادر زن پر توقع و “حمید جلبی” در نقش پدرشوهر ظاهر می شود، در جدالی بی پایان همواره به صورت ها و اشکال گوناگون بر سر راه وصلت این دو جوان سنگ می اندازند.
قاسم زارع، یوسف تیموری، سعید پیردوست، محسن قاضی مرادی و فرحناز منافی ظاهر از جمله بازیگرانی بودند که سرانجام مراسم عروسی این دو جوان را برپا کردند و آن ها را به خانه بخت فرستادند.
از دیگر عوامل این فیلم می توان به مجید و حمید مدرسی تهیه کننده و حسین زندباف به عنوان تدوین گر اشاره کرد.
 گزارش از: زهرا رضاپور


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.