هنرهای تجسمی:گالری گردی آخر هفته۳ آبان ۹۱

این خبر امروز چهارشنبه ۳ آبان در پورتال خبری ممتاز نیوز از منبع ذکر شده در انتهای خبر، بازنشر گردیده است

این هفته هم مانند هفته‌های گذشته برنامه تعدادی از گالری‌ها را برایتان آورده‌ایم تا اگر قصد دارید آخر هفته گالری گردی را در برنامه‌تان قرار دهید از اطلاعات این گزارش تفسیری هم استفاده نمایید.

به گزارش تفسیری خبرنگار تجسمی هنرآنلاین گالری آن، جمعه این هفته میزبان نمایشگاه نقاشی فریده شاهسوارانی است. این نمایشگاه با عنوان دوگانگی از جمعه ۵ آبان تا چهارشنبه ۱۷آبان ماه iبه نمایش گذاشته می گردد. علاقه مندان برای بازدید از این نمایشگاه می توانند از یکشنبه تا آدینه همه روزها از ساعت ۱۱ تا ۲۰ iبه گالری آن واقع در تهران ۱۹۹۵۸، ونک، خیابان سئول، شماره ۴۰ مراجعه نمایند.

گالری سین هم این هفته میزبان نمایشگاه گروهی “هم افزایی ۱” است.این نمایشگاه که iبه نفع زلزله زدگان برگزار می‌شود از ۵ آبان تا ۱۲ آبان ماه همه روزه جز پنجشنبه ها از ساعت ۳ تا ۷ بعداز ظهر میزبان علاقه مندان است. گالری سین در شهرک غرب، خیابان هرمزان، خیابان پیروزان جنوبی، خیابان دوازدهم، پلاک ۱۶ قرار گرفته است.

علاقه‌مندان iبه آثار نقاشی رضا هدایت از امروز ۴ آبان می‌توانند نمایشگاه نقاشی رضا هدایت را در گالری آریا ببینند. گالری آریا که در خیابان ولی عصر، بالاتر از سه راه دکتر iبهشتی، کوچه زرین، پلاک ۱۰ قرار گرفته است همه روزه از ساعت ۱۰ تا ۲۰ میزبان هنردوستان است.

اما سارا غلامی هم این هفته آثار نقاشی‌اش را iبه گالری احسان آورده است. نمایشگاه نقاشی سارا غلامی با عنوان “شریان سبز زمین” همه روزه از ۵ تا ۱۰ آبان ماه از ساعت ۱۶تا ۲۰ iبه نمایش گذاشته می گردد. گالری احسان در خیابان اقدسیه، بلوار آجودانیه، ۱۴ شرقی، شماره ۲۲ قرار گرفته است.

گالری گلستان هم همزمان با سایر گالری ها این هفته میزبان نمایشگاه نقاشی الیکا ابراهیمی قاجار است. این نمایشگاه که از ۵ تا ۱۰ آبان ماه برپاست همه روزه جز پنجشنبه ها از ساعت ۱۶ تا ۲۰ میزبان علاقه مندان iبه نمایشگاه نقاشی است. گالری گلستان در دروس، خیابان شهید کماسایی، پلاک ۲۴ قرار دارد.

گالری آران هم مانند سایر گالری ها جمعه این هفته مراسم افتتاحیه نمایشگاه تازهش را برپا می نماید. عباس کوثری آثارش را این بار با عنوان روشنائی iبه گالری آران آورده است. گالری آران همه روزه جز جمعه ها از ساعت ۱۵ تا ۲۱ میزبان علاقه مندان است. اگر هنوز گذرتان iبه گالری آران نخورده است iبهتر است بدانید این گالری در خیابان خردمند شمالی، کوچه دی، پلاک ۱۲ قرار گرفته است.

نمایشگاه گروهی ویدئو، چیدمان و عکس با موضوع «معاصریت» در گالری آرته برگزار می‌شود. نمایشگاه گروهی معاصریت در گالری آرته با همکاری ۹ هنرمند رشته‌های مختلفی همچون عکاسی و دکوراتوری جمعه پنجم آبان ماه افتتاح می‌شود. الهام حاج احمدی، ستار عرفانیان‌پور، آناهیتا محمودی، گلناز نیلفروشان، مهران عزیززاده، امین بزرگ‌زاده، روژین حسینی، حنانه پتکی و رضا طالب‌زاده ۹ هنرمند شرکت نماینده در این نمایشگاه می باشند که همگی از هنرجویان محمدرضا شریف‌زاده بودند. نمایشگاه معاصریت iبه مدت ۱۰ روز از تاریخ پنجم تا ۱۵ آبان ماه همه روزه از ساعت ۱۶ تا ۲۰ میزبان علاقه مندان در گالری آرته واقع در نمودستان جنوب، پایین‌تر از همت، خیابان شیراز جنوبی، بلوار علیخانی، بیست متری گلستان، ۱۲ متری دوم، پلاک ۳ است. علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۸۸۰۳۱۶۵۲ تماس بگیرند.

نگارخانه والی در تازه‌ترین فعالیت هنری خود؛ اقدام iبه برپایی نمایشگاهی از آثار امیر دست مردی می‌کند. آثار امیر دست مردی، با گرایشی واقعگرایانه (رئالیسیتی) در فضایی بسیارزیبایی‌شناسانه و فانتزی، iبه نمایش دنیای زنانه و رابطه متفاوتی که زنان در پس نگاه راز آلودشان iبه هستی‌شناسی واقعیت پیرامون برخوردارند و نحوه درک دگرگونی که آن‌ها ارایه می‌کنند، می‌پردازد. آثار این هنرمند با رنگ‌های گرم و فرم‌های مجرد زنانی که از پوشش اسلامی برخوردارند، خلق شده است و بسیارزیبایی‌شناسی خاصی را ارایه می‌کند که می‌توان در آن رگه‌هایی از مکتب متافیزیکا را نیز ملاحظه نمود، با این تفاوت که نگاه هنرمند iبه جهان راز آلود پیرامونش از نوعی داخل مایه شرقی نیز برخوردار است. این نمایشگاه روز جمعه پنجم آبان در نگارخانه والی برپا می‌شود و تا شانزدهم آبان ادامه دارد.

انتهای پیام/۳۱/۳۴

 


آخرین خبرها
منبع: خبرگزاری هنر آنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.