هنرپیشه‌ای‌که بخاطر فوتبال مسخره شد!+ عکس

۱۴م دیماه ،

بازیگر سرشناس سینما و تلویزیون از علاقه به فوتبال و واکنش‌های دیگران نسبت به این علاقه صحبت کرد.

ممتازنیوز: موضوع ورزش و به خصوص فوتبال از جمله مباحثی است که به سبب دربرگیری و فراگیری آن و همچنین تعداد بسیار علاقمندانی که دارد همواره مورد توجه ویژه آحاد جامعه از جمله سیاسیون، هنرمندان و سایر اقشار مردم قرار داشته و دارد. در این بین می باشند سرشناسانی که در حیطه‌های غیر از ورزش مشهور یا معروف شد‌ه، اما به واسطه همین دربرگیری و محبوبیت فوتبال سعی کرده‌اند از طریق این رشته ورزشی نیز بر میزان سرشناسی خود بیفزایند؛ اقدامی که گاهاً تبعات جبران ناپذیری را برای آنها به همراه داشته و حتی تا مرز مسخره شدن نظرات و صحبت‌هایشان توسط رسانه‌ها و همین مردم نیز پیش می‌رود.

سایت آفساید نیوز در این خصوص نوشت: داریوش ارجمند که از آن دسته هنرپیشه‌های درجه اولی است که پس از بازی در نقش مالک اشتر در سریال امام علی (ع) بیش از پیش به محبوبیت خود افزود و این روزها در یکی از فدراسیون‌های ورزشی نیز پست گرفته است اخیرا، در گفت و گویی به نکات جالبی از تبعاتی که اظهارنظراتش در خصوص فوتبال داشته اشاره کرده است.

ارجمند در قسمتی از این گفت و گو در پاسخ به این سؤال که شما در همه عرصه‌ها حرف زده‌اید و حضور داشته‌اید، در ورزش، سینما، سیاست و… نظر خودتان چیست، می‌گوید: من فکر می‌کنم هر چیزی که در این جهان هست به من مربوط است از زنگ و در زورخانه گرفته تا یک پلان زیبا در فیلم «زیر درخت گیلاس» آقای کیارستمی، از یک بازی فوتبال باشگاهی در آلمان که جهان را گرفته تا بازی تنیس آقاسی به من مربوط می‌شود. اینها برای دنیای من می باشند و به اندازه شعور و نیازم در این حیطه‌ها وارد می‌شوم. من دوست دارم همه چیز را در این جهان بشناسم وقتی که می‌توانم راجب چیزی صحبت کنم، چرا باید سکوت کنم، من روی خودم کار می‌کنم، من به فوتبال، ورزش زورخانه‌ای، شعر، موسیقی، تئاتر و حتی سیاست فکر می‌کنم و وقتی فکر و مطالعه می‌کنم، صاحب یک اندیشه و دیدگاه می‌شوم و با دیگران در میان می‌گذارم. من زمانی در ارتباط با فوتبال حرف‌هایی زدم که هیچ‌کس تا آن موقع نزده بود، حتی حرف‌های مرا مسخره کردند.

داریوش ارجمند اضافه کرد: فوتبال یک بازی عارفانه است! این وحدت در کثرت در فوتبال چه زیبا نمود پیدا می‌کند، تیمی می‌تواند برنده شود که یازده نفر آن یک نفر شوند، «صد دل به هم چو شود آشنا یکی است» و این آرزویی است که ما هم در زندگی‌مان داریم، پس وقتی که به فوتبال فکر می‌کنم، صحبت‌های کارشناسان را می‌شنوم، راجب آن که کتاب می‌خوانم و سعی می‌کنم یک فهم تازهی از این بازی و حرکاتی که در آن هست پیدا کنم، در بقیه موارد هم همین‌طور است. یک جایی گفته بودند که فلانی راجب همه چیز حرف می‌زند، گفتم نه، راجب چیزهایی که بلدم حرف می‌زنم، ولی به این حرف من خندیدند و مسخره‌اش کردند.

نامه


.
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.