هنرپیشه معروف آمریکایی با ۴ همسرش زیر یک سقف! + تصاویر

گردآوری توسط گروه اخبار روز سایت خبری ممتاز نیوز

 

هنرپیشه مشهور آمریکایی که با چهار زن زیر یک سقف زندگی می‌کند، در دادخواستی خواهان لغو قانون ممنوعیت چند همسری در این کشور شده است.

 کودی براون، بازیگر معروف سینما و تلویزیون آمریکا که چهار زنی را که با آنها زیر یک سقف زندگی می کند “همسران” خود می داند، به دنبال اعتراض دادستان کل ایالت یوتا به حکمی که پیشتر دادگاه بدوی به نفع او صادر کرده بود، این بار برای رسیدن به “حق” خود به دادگاه تجدید نظر شکایت کرد.

sisterwivesبراون در شکایت جدید خود به قانونی شدن ازدواج همجنسگرایان در سراسر آمریکا اشاره و خاطرنشان کرده است که دادستان یوتا در اتخاذ موضع مخالف خود در قبال چند همسری، به قانونی منسوخ شده و قدیمی استناد کرده است.

به نوشته “القدس العربی”، از سوی دیگر جاناتان تورلی وکیل آمریکایی گفت: پرواضح است که آمریکا نمی تواند قوانین جنائی برای اجبار یا مجازات کسانی که بدون ازدواج در کنار یکدیگر زندگی نامتعارفی دارند، به کار گیرد.

چند همسری در هر ۵۰ ایالت آمریکا امر غیر قانونی است، اما قانون ایالت یوتا در این زمینه تا حدودی سختگیرتر است زیرا بر اساس آن، هم کسی که دو ازدواج داشته باشد و هم کسی که در کنار یک مرد بالغ همسردار زندگی کند، هر دو محکوم هستند.

خانواده براون در یک برنامه تلویزیونی به نام Wives Sister که زندگی آن ها را در شبکه (تی.ال.سی) به تصویر می کشید، ظاهر شدند و این برنامه باعث شد که درباره قانونی بودن تعدد زوجین تحقیقاتی صورت بگیرد.

براون همراه چهار زن و ۱۷ فرزندشان در لاس و گاس زندگی می کنند؛ خانواده براون در سال ۲۰۱۱ برای کسب مجوز چند همسری شکایت کردند. به گفته خانواده براون، قانون ایالت یوتا حق آنها را برای داشتن حریم خصوصی نقض کرده است.

باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.