هنر الیاف در گالری ۷ثمر

۲۶اردیبهشت،

نمایشگاهی از آثار هنر الیاف یه هنرمند در گالری ثمر برپا می‎شود.

به گزارش خبرنگار تجسمی هنرآنلاین، در این نمایشگاه آثار پارچه نسرین کیهان، بافته‎های دیواری شهرزاد غروی و پرنده‎های لی لا ثمری به نمایش در می‌آید.

نسرین کیهان یکی از هنرمندان حاضر در این نمایشگاه در گفت‌وگو با هنرآنلاین دربارهٔ این نمایشگاه گفت: از نظر تاریخی ایرانیان از کهن‎ترین بافندگان جهان می باشند. در پازیریک آثاری کشف شده است که به دوران هخامنشی باز می‎گردد. همین طور آثار کهنی که از دوران اشکانی یا ساسانی باقی مانده‌اند که بسیار نفیس و گرانقیمت می باشند؛ همه این‌ها به ما قدمت این هنر صنعت را نشان می‎دهد.

وی افزود: ما هنرمندان حاضر در این نمایشگاه از بافت به عنوان یک مدیا و زبان استفاده کرده‎ایم تا آنچه در ذهنمان می‎گذشته را بازگو کنیم.

این هنرمند دربارهٔ استقبال مردم این دوران از پارچه‎های دستباف نیز توضیح داد: از آنجا که پارچه‎های دستباف قیمت بالایی دارند، در همه جای دنیا کسانی که توانایی مالی مناسبی دارند دوست دارند از این نوع پارچه‎ها استفاده کنند. از سوی دیگر این پارچه‌ها از الیاف و رنگ‏های طبیعی ساخته شده‎اند به همین سبب مخاطبان بسیاری را به خود جذب می‏کنند.

نمایشگاه “هنر الیاف” از ۲۷ اردیبهشت تا اول خرداد در گاری ۷ ثمر برپاست و علاقه‎مندان به بازدید از این نمایشگاه می‎توانند هر روز از ساعت ۱۶ تا ۲۰ به نشانی خیابان مطهری خیابان کوه نور کوی پنجم پلاک ۲۵ مراجعه کنند.
انتهای پیام/
۶۵/۳۲


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.