هنر در خانواده من یک کار هنری و پیامبرگونه است!

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ دوشنبه ۸ آبان ۹۱،

گلشیفته فراهانی در تازه‌ترین اظهارات خود در گفتگو با یک روزنامه لبنانی از جنجال‌ها پیرامون برهنه شدن خود گفته و اعلام نموده است که از حجاب اجباری «متنفر» است.

به گزارش تفسیری گروه وبگردیممتازنیوز، روزنامه النهار نوشت:گلشیفته فراهانی به النهارگفته: «در ایران ما مشکل حجاب بازیگران را داریم. بسیار سریع فهمیدم من نمی‌توانم با این وضع فیلم بازی کنم، من با حجاب مشکل بنیادی دارم و از حجاب متنفرم؛ در اسلام حجاب را برای جلوگیری از شهوت مردان مقرر نموده‌اند اما من دوست ندارم در چنین اجباری قرار بگیرم.


گلشیفته فراهانی در پاسخ iبه این سوال النهار که آمدنش از یک خانواده هنرمند چه تاثیری بر فکر و اخلاق او داشته گفته است: «تاثیرش بسیار بسیار بوده. خانواده‌ام مرا iبه سمت هنر کشانده است. در خانواده ما این باور هست که هنر یک کار پیامبرگونه است؛ بر خلاف خانواده‌هایی که iبه خاطر پول و قدرت وارد عرصه بازی بازیگری می‌شوند، هنر برای خانواده ما یک مفهوم مقدس است. من از پدرم یاد گرفته‌ام که هنرمند مثل خدمتگزار مردم است و باید در خدمت آن‌ها باشد، پدرم iبه هنر مثل یک کار واجب نگاه می‌کند.

اظهارات گلشیفته فراهانی در مصاحبه با روزنامه النهار در حالیست که وی بازی در فیلم های مستهجن و همچنین برهنگی در مقابل دوربین را در کارنامه iبه اصطلاح هنری خود در خارج از کشور ثبت نموده است. گلشیفته اما پاسخ نداد که چرا در هنر عنصر جنسیتی لحاظ می گردد و برای بیان آن بایستی iبه اقدامات شنیع و سخیف نظیر برهنگی و … دست زد؟

 


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.