هنوز آن طوری که دلم می‌خواهد نشده ام / بازی در سریال ˝مدینه˝ سیروس مقدم

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

رضا رویگری در گفت‌وگو با هنرآنلاین؛

رضا رویگری بازیگر سینما و تلویزیون از بهبود نسبی وضعیت جسمانی اش و بازی در سریال ˝مدینه˝ به کارگردانی سیروس مقدم خبر داد.

رضا رویگری در گفت‌وگو با خبرنگار سینمایی هنرآنلاین دربارهٔ آخرین وضعیت جسمانی اش گفت: نسبت به قبل حال و روز بهتری دارم اما هنوز آن طور که دلم می خواهد نشده ام، این اتفاقی که برای من افتاد حال و روز من را دگرگون کرد. هنوز درد دارم اما نمی توانم در خانه بمانم و استراحت کنم. پزشکان گفته اند که تا دو ماه آینده وضعیت جسمانی ام بهتر از قبل می گردد.

این بازیگر سینما و تلویزیون در خصوص از سرگیری فعالت هایش گفت: به تازگی بازی ام در یک فیلم تلویزیونی به پایان رسیده و قرار است در سریال “مدینه” به کارگردانی سیروس مقدم هم نقشی را داشته باشم. بسیار دلم می خواهد که کار کنم اما وقتی سر صحنه حاضر می شوم ، وضعیت جسمانی ام بهم می ریزد و پا درد اذیتم می کند.

لازم به یادآوری است، چندی پیش رضا رویگری به سبب سکته مغزی خانه‌نشین شد و مدتی است که این بازیگر باسابقه سینمای و تلویزیون ایران در بستر بیماری است. این روزها سریال “شاهگوش” با بازی او در شبکه نمایش خانگی توزیع شده و قرار است فعالیت های تازه اش را آغاز کند.

انتهای پیام/۵۵
 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.