«هنوز بوی عاشقی می دهم» به کارگردانی ابراهیم سعیدی نژاد ساخته شد

«هنوز بوی عاشقی می دهم» به کارگردانی ابراهیم سعیدی نژاد ساخته شدبا محوریت زندگی، افکار و آثار شاعر نوپرداز معاصر رضا کاظمی؛
«هنوز بوی عاشقی می دهم» به کارگردانی ابراهیم سعیدی نژاد ساخته شد
تاریخ درج : ۳ شهریور
سرفصل : سینمای مستند   |   منبع خبر : وب سایت تخصصی سینمایی سینمانگار
خلاصه مطلب : فیلم مستند «هنوز بوی عاشقی می دهم» به تهیه کنندگی خانه ی فیلم هشت و نیم و کارگردانی ابراهیم سعیدی نژاد ساخته شد.

به گزارش سینمانگار، فیلم مستند «هنوز بوی عاشقی می دهم» به تهیه کنندگی خانه ی فیلم هشت و نیم و کارگردانی ابراهیم سعیدی نژاد ساخته شد. این فیلم در مدت زمان پنجاه و دو دقیقه به زندگی، افکار و آثار شاعر نوپرداز معاصر “رضا کاظمی” می پردازد.

“رضا کاظمی”- شاعر و نویسنده متولد چهار آذر سال ۱۳۴۹ در تهران، و فارغ التحصیل از دانشگاه هنر، بعد از چندین سال تجربه ی سرایش شعر کوتاه و بلند عاشقانه، سال هاست که دیگر به صورت حرفه ای در حیطه ی شعر کوتاه آزاد -خاصه شعر کوتاه عاشقانه- فعالیت حرفه ای می کند و در زمینه ی ادبیات داستانی، نیز نگارش چندین کتاب را به انجام رسانده است.

در چند سال اخیر هم دبیر بخش داستان سایت دو زبانه ی “اثر” بوده و هست. وی دو کتاب اخیرش با عنوان های “نگران نباش! این شعرها همه سانسور می شوند” و “زنی توی سرم حرف می زند” را   توسط نشر اچ اند اس مدیا، در آمریکا منتشر کرده است. برخی از آثار او عبارت اند از: “پستچی جای نامه تنهایی آورد”، “پا برهنه تا ماه”، “قرار بعدی پای گهواره ی شعرهایم” و “زنی که کشتم اسم نداشت”.

در «هنوز بوی عاشقی می دهم» که ابراهیم سعیدی نژاد خود تصویربرداری آن را بر عهده داشته است، حسین زنگنه (دستیار کارگردان)، محمد حداد زاده (عکاس) و مریم زنگنه به عنوان مجری طرح، دیگر عوامل این مستند بوده اند.

«هنوز بوی عاشقی می دهم» پس از فیلم های “کلیک، رویا”، “خدا کجاست؟!”، “چرا اینقدر دور ایستاده ای؟!”، “مردی در یک موقعیت” و دو مستند نیمه بلند “در کتان و کفن” و “رویا، یک اتفاق بزرگ”، هفتمین فیلم ابراهیم سعیدی نژاد محسوب می شود…

نظرات خوانندگان


سینما نگار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.