هنوز تلخی فتنه ۸۸ در کلام مقام معظم رهبری هویداست/باور مردم به نظام اسلامی فتنه را خنثی کرد

۰۴م آذر ،

عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران با بیان اینکه آنچه در جریان فتنه ۸۸ رخ داد نتیجه بی توجهی مسئولین و سیاسیون به رهنمودهای مقام معظم رهبری بود، گفت: اگر ما ۳۰ یا ۴۰ درصد از فرمایشات مقام معظم رهبری را عملی کنیم، ۹۰درصد مشکلات کشور حل می گردد.

احمد نجابت در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران؛ دربارهٔ ریشه‌های فتنه ۸۸ و اهانتی که به مراسم اباعبدالله حسین(ع) درعاشورای سال ۸۸ رخ داد، اظهار داشت: آنچه در جریان فتنه ۸۸ رخ داد نتیجه بی توجهی مسئولین و سیاسیون به رهنمودهای مقام معظم رهبری بود.

نجابت با بیان اینکه هنوز تلخی فتنه ۸۸ در کلام مقام معظم رهبری احساس می گردد، گفت: بسیاری از اشخاص شعار مرگ بر ضد ولایت فقیه را سر می دهند، اما این همه مسئله نیست؛ “مرگ بر ضد ولایت فقیه” باید در عملکرد اشخاص مشهود باشد.

وی در ادامه با تاکید بر نقش غرب و آمریکا در فتنه ۸۸، افزود: اگر باور مردم به نظام اسلامی و آرمان های انقلاب نبود آمریکا تا وسط اتاق خواب ملت ایران هم می آمد.

عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی تصریح کرد: اگر ما ۳۰ یا ۴۰ درصد از فرمایشات مقام معظم رهبری را عملی کنیم، ۹۰درصد مشکلات کشور حل می گردد.

نجابت در پایان با بیان اینکه اگر اخلاق از سیاست خارج شود تبدیل به توطئه می گردد، افزود: مقام معظم رهبری هر روز و هر ساعت بر وحدت، تنش زدایی و جلوگیری از ایجاد یاس و ناامیدی در مردم تاکید می کنند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.