هنوز درباره جدایی ری از تهران تصمیم گیری نشده است

هنوز درباره جدایی ری از تهران تصمیم گیری نشده است

جام جم آنلاین: نماینده تهران در مجلس گفت: کارگروه تشکیل شده برای انتزاع ری از تهران هنوز جلسه ای نداشته و در این زمینه تصمیمی گرفته نشده است.

لاله افتخاری امروز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار جام جم آنلاین با اشاره به تشکیل یک کارگروه برای بررسی موضوع انتزاع ری از تهران در مجمع نمایندگان تهران، گفت: این کار گروه که در جلسه روز چهارشنبه ۱۱ مرداد تشکیل شده، متشکل از سه نماینده تهران، یکی از مسئولین استانداری، یک نفر از وزارت کشور و یکی از مسئولین شهرداری تهران است.

وی افزود: به دلیل تعطیلی مجلس این کارگروه هنوز جلسه‌ای برگزار نکرده و بنابراین تصمیمی هم در این باره گرفته نشده است.

«قرار است تا این کمیته اسناد و مدارک موجود از قبیل مصوبه مجلس در خصوص تقسیمات کشوری، طرح جامع شهر تهران و فواید و مضرات انتزاع ری از تهران را بررسی کرده و نظر کارشناسی در این ارتباط ارائه کند».

نماینده تهران در مجلس با بیان اینکه این کارگروه هفته آینده اولین جلسه خود را برگزار خواهد کرد، اظهار داشت: قطعاً این کار گروه به منافع و مصلحت مردم ری و تهران خواهد اندیشید و آنچه را که صلاح باشد، تصمیم گیری می‌کند.

روز گذشته برخی سایت ها از منصوب شدن پروین احمدی نژاد خواهر رئیس جمهور به عنوان فرماندار ری خبر داده بودند که وی این خبر را تکذیب کرد.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.