هنوز زمستان است، اما دمای هوا به ۲۳ درجه رسید

۲۴م اسفند ،

هنوز زمستان به پایان نرسیده است، اما هوا به شدت گرم شده است. هرچند که امروز در بعضی استان ها هوا تا ۱۰ درجه خنک شده بود.

به گزارش گروه وبگردیممتازنیوز، سازمان هواشناسی پیش بینی کرده است که فردا جمعه دمای هوا در تهران به ۲۵ درجه برسد. اما همین امروز هم در ساعات ظهر دمای هوا به ۲۳ و حتی ۲۴ درجه هم رسید. این درحالی است که هفته قبل در تهران و سه چهارم استان های ایران برف بارید و یخبندان شد.

البته سازمان هواشناسی پیش بینی باران برای نیمه غربی ایران از روز شنبه کرده است؛ در استان های آذربایجان غربی، کردستان، کرمان، ایلام و خوزستان. برای استان های جنوبی هم گرد و غبار پیش بینی شده است. ضمن اینکه امروز هم استان های شمالی اردبیل، گیلان، مازندران و گلستان افت دما را تجریه کردند.

اما مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی گفته که در تهران و روزهای جمعه و شنبه ممکن است حتی هوا  تا ۲۶ و ۲۷ درجه سانتیگراد هم گرم شود. البته روز جمعه در شهری مثل آبادان باید خرماپذان باشد؛ تا ۳۵-۳۶ درجه هم گرم می گردد.

همچنین در بیشتر نقاط کشور به جز سواحل دریای خزر، در ارتفاعات البرز مرکزی بعضی نقاط خراسان شمالی و خراسان رضوی امروز و فردا بارش پراکنده باران پیش‌بینی می‌شود.

با این حال طبق پیش بینی های بین المللی، دو سه روز پایان سال هوا خنکتر می گردد. ضمن اینکه در شمال هم باران می بارد.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.