هنوز نمی‌دانیم “نامه محرمانه” چگونه انتشار یافت/احمدی‌نژاد قطعاً انتخابات را برگزار می‌کند

۳۰اردیبهشت،

قائم‌مقام امور استانی ستاد انتخاباتی مشایی گفت: «جریان اصیل ولایتمداری در کشور، احمدی‌نژاد است و حرکت او در مدار ولایت بوده». احمدی‌نژاد قطعاً انتخابات را برگزار می‌کند هرچند مخالفان او حضورش را نمی‌پسندند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، “روح‌الله هدایتی” قائم‌مقام امور استانی ستاد انتخاباتی “اسفندیار رحیم‌مشایی” در مراسمی که ظهر امروز در دانشگاه امیرکبیر برگزار شد، با بیان اینکه در انتخابات برای انجام وظیفه شرکت کردیم، اظهار داشت: از سال ۸۴ از احمدی‌نژاد حمایت کرده‌ام که به این موضوع افتخار می‌کنم و بابت رأی‌های غیر احمدی‌نژادی‌ام تأسف می‌خورم. امروز رأیم مشایی است.

وی در پاسخ به سؤال دانشجویی مبنی بر اینکه رئیس جمهور نباید نظریه‌پرداز باشد، گفت: احمدی‌نژاد در روزی که مشایی در وزارت کشور برای ثبت نام حضور یافت مرخصی گرفته بود و بارها تاکید کرد که به عنوان شخص احمدی‌نژاد آمده است و حمایت ایشان حمایت گفتمانی است و برای ادامه راه گفتمان، مشایی را معرفی کرد.

قائم‌مقام امور استانی ستاد انتخاباتی مشایی در ادامه با طرح این سؤال که افراد در عرصه انتخابات چه مشکلی با احمدی‌نژاد دارند و چرا کارهایی انجام می‌دهند که احمدی‌نژاد در صحنه نباشد، اظهار داشت: احمدی‌نژاد ورای این جریان‌های سیاسی به عرصه آمده است، اما تمام تلاش‌ها بر این است که احمدی‌نژاد موفق نباشد.

هدایتی در پاسخ به سؤال دانشجویی دربارهٔ نامه “عزت‌الله انتظامی” در مورد سوءاستفاده مشایی و احمدی‌نژاد از حضور این بازیگر گفت: فشارها در جامعه بسیار بوده و امروز فضای کشور بسیار نگران‌کننده و نزدیک به فضای امنیتی است!! بسیار‌ها وارد عرصه شده و وقتی تحت فشار قرار گرفتند خود را کنار کشیدند.

وی در پاسخ به سؤال دانشجویی مبنی بر نظر مشایی نسبت به مقام معظم رهبری گفت: مشایی بارها تاکید کرده که هوش مقام معظم رهبری در زمینه مباحث امنیتی و سیاسی کم‌نظیر است و تاکید مشایی بر این بوده که ما سرباز ولایتیم و نسبت به مقام معظم رهبری ابراز وفاداری کرده و سربازی خود را اعلام کرده‌ایم.

قائم‌مقام امور استانی ستاد انتخاباتی مشایی ادامه داد: «جریان اصیل ولایتمداری در کشور، احمدی‌نژاد است و حرکت او در مدار ولایت بوده». احمدی‌نژاد قطعاً انتخابات را برگزار می‌کند هرچند مخالفان او حضورش را نمی‌پسندند.

هدایتی در پایان در پاسخ به سؤال دانشجویی در زمینه نامه محرمانه بین رهبری و ریاست جمهوری گفت: این نامه در یک ورق کوچک نوشته شده بود و به صورت محرمانه بود، ولی ما خودمان هم هنوز نمی‌دانیم این نامه محرمانه چگونه انتشار یافت.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.