هنیه: تحرکات رژیم صهیونیستی را زیر نظر داریم / از کرانه باختری و قدس حمایت می‌کنیم

۲۷م دیماه ،

DataFiles_Cache_TempImgs_2013_1_News_1391_esfand_296_300_0.jpg

نخست وزیر دولت حماس ابراز امیدواری کرد که آشتی ملی زمینه ساز تقویت مشارکت واقعی در فلسطین و حمایت از مقاومت فلسطینیان شود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)،اسماعیل هنیه، اول وزیر دولت حماس در نشست هفتگی هیات دولت در غزه، ضمن حمایت از مذاکرات صورت گرفته میان گروهای فلسطینی در پایتخت مصر در مورد آشتی ملی فلسطین و احیای وحدت ملی و ترمیم شکاف داخلی، ابراز امیدواری کرد که یک آشتی ملی واقعی محقق گردد تا از حقوق حقه و اصول و آرمان ملت فلسطین حمایت کند.

وی خاطرتاکید کرد که دولت حماس و خودش همواره در راستای تحقق همدلی و آشتی ملی تلاش می کنند.

هنیه افزود: دولت حماس برای برگزاری جشن‌های سالروز تاسیس جنبش فتح و دیگر گروه‌های فلسطینی تمامی امکانات و تسهیلات لازم را فراهم نمود و این گامی بود در راستای تحقق آشتی ملی.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، این رهبر فلسطینی تصریح کرد که دولتش با تفکر‌های سیاسی مشکلی ندارد، بلکه مشکل آن با هنجار شکنان و ناقضان قانون و کسانی است که غیر قانونی اسلحه به دست می‌گیرند، است.

هنیه تاکید کرد:امیدواریم که کشتی آشتی ملی به سلامت به ساحل برسد و این آشتی خواسته‌ها و آرمان‌های ملت فلسطین را محقق سازد.

وی ضمن محکوم کردن اقدامات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان ساکن کرانه باختری، افزود: هیات دولت با اهتمام ویژه‌ای تجاوزات اشغالگران صهیونیست به کرانه باختری و جنایات آنان علیه فلسطینیان ساکن این منطقه را دنبال می کند.

وی همچنین گفت: این تجاوزات نشانگر درنده خویی دشمن صهیونیستی و عدم پایبندی آن به توافقات به عمل آمده است.

هنیه ادامه داد: این تجاوزات جز سیاست‌های احمقانه اسرائیل است که هرگز نمی تواند اراده پولادین ملت فلسطین را تضعیف کند.

وی تاکید کرد: ما همواره از کرانه باختری و قدس حراست خواهیم کرد.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.