هوآوی از کمپین برندسازی برای مشتریان جهانی رونمایی کرد

۰۶م اسفند ،

 

Huawei Device، گروه کسب و کارِ بازار مصرفی ِ شرکت تکنولوژی هوآوی، پیشرو در صنعت ارتباطات و اطلاعات (ICT)، امروز کمپین برندسازی جهانی خود را در کنگره جهانی موبایل اعلام نمود.
 
 
این شرکت همچنین عنوان کرد سود فروش یکسال کامل ۷٫۵ بیلیون دلاری، با افزایش ۱۰ درصدی نسبت به سال قبل، بهمراه ارسال  127 میلیون دستگاه محصول به بازار جهانی از موفقیت هایش در سال ۲۰۱۲ بود است. هدفِ کپینِ “Make it Possible” برند هوآوی توجه بیشتر بر مشتریان جهانی و افزایش آگاهی آنها در مورد هوآوی است.
سود یکساله ۷٫۵ بیلیون دلار و ارسال بیش از ۱۲۷ میلیون دستگاه محصول به بازار جهانی ، رکورد رسمی هوآوی در سال ۲۰۱۲
در سال ۲۰۱۲، بیش از ۵۲ میلیون دستگاه گوشی تلفن همراه به بازار جهانی ارسال شد، ۳۲ میلیون آن گوشی هوشمند است که نشان دهنده ۶۰% افزایش نسبت به سال قبل می باشد.هوآوی همچنین ۵۰ میلیون MBB و ۲۵ میلیون دستگاه Home device در طول ۱۲ ماه قبل به بازار جهانی ارسال کرده است. این شرکت همچنین رشد بی سابقه ای را در فصل چهارم ۲۰۱۲، با ارسال ۱۰٫۸ میلیون دستگاه تلفن هوشمند، افزایش ۸۹٫۵% نسبت به سال قبل، تجربه کرد و به جایگاه سوم تولید کنندگان جهانی موبایل، بر طبق گزارش IDC دست یافت.
 
ریچارد یو (Richard Yu)، مدیرعامل گروه تجاری بازار مصرفی هوآوی عنوان کرد: " سال قبل در کنگره جهانی موبایل محصولی به نام Ascend و پس از آن یک سری از محصولات مختلف با همین نام، معرفی کردیم، امروز در همان جایگاه در حال نیرومند کردن تعهد برندمان با یک کمپین تازه هستیم." وی ادامه داد: " این کمپین به ما امکان می دهد، در سال جاری، قدرتمندانه تر تلاش هایمان را در جهت رسیدن به جایگاه برند رهبر در بازار گوشی های هوشمند، ادامه دهیم.
 
از دیدگاه من “Make it Possible” نه تنها تعریف می کند ما که هستیم، بلکه نمایانگر آرزوی تجربیات شگفت آور مصرف کنندگان ما در تمامی دنیاست."
 
کمپین ِ “Make it Possible” روح هوآوی، تلاقی مهارت و تخیل برای ممکن کردن ِغیر ممکن ها، را نشان می دهد. با آغاز کنگره جهانی موبایل ۲۰۲۴، کمپین در بازارهای مشخص شده در تمامی دنیا عرضه می گردد و سپس در طول سال در کلیه نقاط فروش، فعالیت های آنلاین و رسانه ای حضور خواهد داشت. “Make it Possible” نتیجه یک پژوهش گسترده در خصوص مشتریان در بازارهای جهانی است، جاییکه متشریان انتظار محصولات در دسترس، به صرفه و با تکنولوژی روز را از هوآوی دارند.
 
در کنگره جهانی موبایل، هوآوی تندیس “Make it Possible” که بزرگترین تندیس نصب شده در این نمایشگاه تا این تاریخ است را رونمایی کرد.
 
در سال ۲۰۱۲، بیش از ۵۰۰۰ فروشگاه خرده فروشی موبایل مشخص شده در ۴۵ کشور دنیا به عرضه محصولات هوآوی بهمراه سایر اقلام مرتبط می پردازند. هوآوی همچنین اخیراً کمپین بلندپروازانه بازاریابی محصول خود را که میلیون ها مشتری در ۴۵ بازار از ۱۵ بخش دنیا را مخاطب قرار داده بود، به پایان رسانده است.

ایستنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.