هوآوی اسمارت فونی با بزرگترین صفحه نمایش دنیا

۲۷م دیماه ،

فاوانیوز: هوآوی، یکی از رهبران اصلی دنیای ICT، گوشی هوشمندی با بزرگترین صفحه نمایش دنیا، HUAWEI Ascend Mate، را در نمایشگاه CES 2013به بازار ارائه کرد. از جمله ویژگی های HUAWEI Ascend Mate، صحفه نمایش ۶٫۱HD، پردازنده ۴ هسته ای ۱٫۵ گیگاهرتزی Hi-Silicon، و یک باطری ۴۰۵۰ mAh.

به گزارش فاوانیوز به نقل از ایستنا؛ روی هم رفته با تکنولوژی های افزایش کارایی باتری ویژه هوآوی (Quick Power Control (QPC) & Automated Discontinuous Reception (ADRX و تکنولوژی به اشتراک گذاری سریع HUAWEI Ascend Mate ثابت کرد که بزرگترین تلفن هوشمند دنیا حرفهای بسیاری برای گفتن دارد.
 
Huawei Ascend Mate
 
Richard Yu مدیرعامل Huawei Consumer Business Groupعنوان کرد، HUAWEI Ascend Mate تمامی موانع را برای خلق یک تجربه خلاق تفریحی و ارتباطی پر قدرت برای کلیه نیازهای شخصی و حرفه ای شما، پشت سر گذاشته است.

وی همچنین گفت: HUAWEI Ascend Mate یک گوشی هوشمند رهبر بازار و نشان دهنده نوآوری ما در راستای ادامه تولید و در دسترس قراردادن تکنولوژی های برتر بیشتر برای تمام مردم دنیاست.
 
در صد صفحه نمایش به بدنه HUAWEI Ascend Mate 73% – بیشترین در صنعت- است که لذت تماشای ایمیل ها، مستندات، ویدئو یا بازی ها را برایتان ماکزیمم می کند.
 
صفحه  نمایش ال سی دی ۶٫۱ اینتچی ِ  HD IPS+ با وضوح تصویر ۱۲۸۰x 720 برای دقت رنگ و وضوح بیشتر و لمس جادویی “Magic Touch” حساسیت تماس را حتی با استفاده از دست کش بالا برده است.
 
Ascend Mate باریک و شیک است و طوری طراحی شده که به راحتی با یک دست استفاده شود و در باریکترین قسمت تنها ۶٫۵ میلیمتر ضخامت دارد.
 
HUAWEI Ascend Mate یک باتری ۴۰۵۰ میلی آمپری و پردازنده چهارهسته ای ۱٫۵ گیگاهرتزی ِ هوآوی دارد. به کمک تکنولوژی های هوشمند صرفه جویی مصرف باتری QPC و ADRX این گوشی هوشمند ۲ روز شارژ را تنها با یک بار شارژ کردن تامین می کند.
 
این گوشی همچنین سریع ترین زمان شارژ باتری را در رده خود داراست و ۳۰% زمان شارژ باتری را کاهش می دهد.
 
همراه با سرویس رومینگ بین الملل HUAWEI Ascend Mate در مجموع از ۵ فرکانس پشتیبانی می کند که این ویژگی ایده آلی برای مسافران بین المللی است.
 
طراحی این گوشی با دو آنتن سبب انتقال دیتای قدرتمند ۲٫۵dB و بهینه سازی روش ادغام ماکزمم نسبت سیگنال ها به منظور افزایش پوشش شبکه، بطور متوسط ۲۰ تا ۳۰% ، میگردد.
 
سیستم عامل اندروید ۴٫۱ و دوربین ۸ مگاپیکسل با فوکوس خودکار و تشخیص چهره HDR و دوربین جلویی گوشی ۱ مگا پیکسلی HD با تشخیض چهره، HUAWEI Ascend Mate همچنین از تکنولوژی کاهش نویز با دو میکروفون، سیستم صوتی دالبی  (Dolby®) و ضبط استریو بهرمند است.
 
HUAWEI Ascend Mate دارای قابلیت برنامه کاربردی راهبری و هدایت Augmented Reality بمنظور کمک به شما در مسیریابی است، قابلیت , ‘smart reading’ اجازه دسترسی سریع به دیکشنری ها، ویکی پدیا، صفحات جستجوی گوگل را می دهد. همچنین امکان ‘swift sharing’ برای آپلود عکس ها، فیلم ها و سایر فایلها ۲تا۳ بار سریعتر از سایر گوشی های هوشمند در محیط Wi-Fi است.
 
این گوشی در رنگهای مشکی شفاف و سفید در ماه فوریه ۲۰۲۴ در چین در دسترس خواهد بود.

فاوا نیوز
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.