هوآوی سریع ترین گوشی هوشمند ۴G LTE دنیا را معرفی کرد

۰۷م اسفند ، آی تی ایران – HUAWEI Ascend P2 تمام رکورد ها را با سرعت دانلود ۱۵۰ مگابایت بر ثانیه، شکست.

بارسلونا، اسپانیا، ۲۴ فوریه ۲۰۲۴: Huawei Device، گروه کسب و کارِ بازار مصرفی ِ شرکت تکنولوژی هوآوی، پیشرو در صنعت ارتباطات و اطلاعات (ICT)، امروز سریع ترین گوشی هوشمند جهان را به نام Huawei Ascend P2 با پردازنده ۱٫۵ گیگاهرتز چهار هسته ای و پشتیبانی از شبکه LTE Cat 4 که توانایی استفاده بسیار سریع از اینترنت با سرعت دانلود ۱۵۰ Mbps را داراست، در کنگره جهانی موبایل ۲۰۲۴ (MWC) معرفی کرد.

همانند گوشی قبلی سری Ascend P، این گوشی نیز طراحی بسیار باریکی دارد. ضخامت آن تنها ۸٫۴ میلیمتر است و از یک صفحه نمایش ۴٫۷ اینچی IPS-HD با تکنولوژی گوریلا کورنینگ گلس بهره می برد و در رنگهای سفید و مشکی موجود خواهد بود.

ریچارد یو (Richard Yu)، مدیرعامل گروه تجاری بازار مصرفی هوآوی عنوان کرد:” Huawei Ascend P2 ترکیبی از قدرت و زیبایی است، و به روشنی نشان می دهد که هنگام انتخاب یک گوشی هوشمند، بهترین گزینه است. این گوشی نتیجه تعهد ما به مصرف کنندگان برای ارائه یک گوشی هوشمند با تکنولوژی بالا و تجربه ای خاص است.Huawei Ascend P2، در ماه ژوئن ۲۰۲۴ توسط اوپراتور Orange در فرانسه قابل دسترس خواهد بود.”

Yves Maitre، قائم مقام Mobile Multimedia & Devices اپراتور Orange نیز گفت: “مفتخریم که همکاری خود را مجدداً با هوآوی آغاز کرده ایم، تا کاربران ما دسترسی آسانتر و سریعتری به محتوای مورد نیاز خود داشته باشند. از طراحی این گوشی متحیر شدیم و بی صبرانه منتظر دیدن Huawei Ascend P2 در دست مشتریان خود هستیم.”

Florence Paour مدیر ارشد بازاریابی اورنج نیز اشاره کرد: ” توانایی های تکنولوژیکی Huawei Ascend P2 به کاربران ما امکان سریعترین دسترسی به محتوای موجود را می دهد. این سرعت بالغ بر ۱۵۰ Mbps روی شبکه تازه ۴G ما خواهد بود.”

Huawei Ascend P2، با سیستم عامل اندروید ۴٫۱ عرضه می گردد که توسط Huawei Emotion UI 1.5 تجهیز شده، باتری آن ۲۴۲۰mAh و پردازنده ۱٫۵GHz چهار هسته ای است.

قابلیت اختصاصی “Swift Sharing” هوآوی، دانلود و آپلود Huawei Ascend P2 را در محیط Wifi 2 تا ۳ برابر افزایش می دهد. Huawei Ascend P2 مجهز به NFC است تا بتوانید به راحتی پرداخت های الکترونیک خود را انجام دهید. QPC تکنولوژی اختصاصی هوآوی در زمینه کنترل توان و ARDX (دریافت غیر مکرر خودکار)، فناوری های کاهش مصرف باتری ای می باشند که سبب شدند این گوشی ۳۰% در مصرف باتری نسبت به سایر رقبا صرفه جویی داشته باشد و سرعت شارژ را ۲۵% افزایش می دهند.

طراحی Huawei Ascend P2 با الهام از سری قبلی P، یک طراحی زیبا با دکمه های کنترلی خمیده و صفحه نمایش بدون حاشیه می باشد. فناوری Magic touch پاسخگویی بی نظیری را روی صفحه LCD بوجود آورده، بطوریکه با دستکش هم قادر به کار با این گوشی باریک ۸٫۴ میلیمتری خواهید بود.
Huawei Ascend P2، مجهز به دوربین ۱۳ مگاپیکسی BSI با تکنولوژیHDR و یک دوربین ۱٫۳مگا پیکسلی در جلو برای تماس های تصویری است. دکمه اختصاصی دوربین در کنار گوشی توانایی عکاسی سریع در هر شرایطی را فراهم می آورد.

دوربین Ascend P2 با کمک الگوریتم های اختصاصی هوآوی آنرا به رقیبی جدی برای دوربین های عکاسی تبدیل کرده است.

Huawei Emotion UI در Ascend P2 با فاکتور UniHome پنل های صفحه با منوی اصلی را ادغام نموده است.

Ascend P2 در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۴ در بازار جهانی عرضه می گردد.

IT Iran
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.