هواداران الوصل متعجب از دیدن مجیدی!

۱۷م آذر ،

یکی از سایت‌های اماراتی نوشت: «هواداران از حضور مجیدی در ورزشگاه خانگی الوصل تعجب کردند. مجیدی اعلام کرد تنها برای دیدن تمرینات این تیم به آن‌جا رفته است نه چیز دیگری.»

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ؛ فرهاد مجیدی در تمرینات الوصل حاضر شد. او پس از گذراندن دوره‌های مربی‌گری در لندن، برای استراحت و حضور در کنار دخترش، به دبی بازگشت. مجیدی از این فرصت استفاده کرد و در تمرین تیم الوصل نیز حاضر شد. او دوره‌های مربی‌گری نوجوانان را در انگلیس با موفقیت پشت‌سر گذاشت و فعلا استراحت خواهد کرد. حضور این بازیکن در تمرینات تیم سابقش برای آن‌ها مثل یک غافلگیری بود.

 یکی از سایت‌های اماراتی نوشت: «هواداران از حضور مجیدی در ورزشگاه خانگی الوصل تعجب کردند. مجیدی اعلام کرد تنها برای دیدن تمرینات این تیم به آن‌جا رفته است نه چیز دیگری.» در واقع از همان لحظه ورود مجیدی به تمرینات الوصل، این شایعه قوت گرفت که این بازیکن برای نیم فصل دوم لیگ امارات به الوصل خواهد پیوست. سال قبل این باشگاه پیشنهاد جدی خود را به مجیدی ارائه داد. در ابتدای امسال نیز الوصل خواهان جذب این بازیکن بود. با آن‌که قانونی در امارات تصویب شده که باشگاه‌های این کشور به دلیل مسایل سیاسی بازیکن ایرانی جذب نکنند، مسئولان الوصل به مجیدی اعلام کردند راهکاری برای حل این مشکل دارند. اما مهاجم ایرانی سرانجام تصمیم گرفت که به الوصل نرود. او پس از این اتفاقات، سه‌شنبه به تمرین زردهای دبی رفت و به تماشای تمرینات این تیم پرداخت. او یکی از تماشاگران بازی الوصل و دبی در لیگ امارات هم خواهد بود.

منبع: خراسان


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.