هواداران تا یکشنبه صبر کنند

جام جم آنلاین: مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از طرف باشگاه از تمام هواداران عذرخواهی و اعلام می‌کنم تا یکشنبه تکلیف سرمربیگری تیم مشخص می‌شود.

علی پروین در گفت‌وگو با فارس، در خصوص انتخاب سرمربی جدید پرسپولیس عنوان کرد: از تمام هواداران و عاشقان پرسپولیس خواهش می‌کنم به هیچ عنوان نگران نباشند. همانطور که در جذب بازیکنان بردیم در انتخاب مربی هم می‌خواهیم برنده باشیم. دنبال این نیستیم که با یک مربی خارجی قرارداد ببندیم و بعد بگوییم ببخشید، اشتباه کردیم.

وی افزود: با این حال از تمام هواداران پرسپولیس عذرخواهی می‌کنم. به دلیل اینکه دنیزلی ۱۵ روز ما را اسیر کرد کمی انتخاب سرمربی به تعویق افتاد اما انشاء‌الله تا دو روز دیگر همه چیز را جمع می‌کنیم. با بازیکنان تاکتیک‌پذیر و حرفه‌ای که داریم قطعا یک مربی خوب خارجی می‌تواند همه چیز را جفت و جور کند.

پروین یادآور شد: قرار است دست ۱۰ پیشکسوت پرسپولیس را بگیریم و جلسه‌ای را فردا برگزار کنیم تا از سه گزینه‌ای که رویانیان از آنها نام برده بهترین را انتخاب کنیم. دنبال مربی هستیم که در سطح پرسپولیس باشد در غیر این صورت ۵۰ مربی تشنه حضور در پرسپولیس هستند.

وی در پاسخ به این سؤال که از بین متسو، خوزه و کالدرون کدام مربی شانس بیشتری دارد گفت: هر سه گزینه شانس دارند اما نظر نهایی را کمیته فنی که بازوی پرسپولیس در فصل جاری است می‌دهد. هواداران تاکنون دندان روی جگر گذاشتند و امیدواریم تا روز یکشنبه هم صبر کنند. ما زیاد عقب نیستیم.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس یادآور شد: من حرف‌های متسو را شنیده‌ام، برنامه خوبی دارد و همچنین می‌دانم که کالدرون و خوزه نیز دارای کارنامه و سبک خاص خودشان هستند. همین که ما این گزینه‌ها را داریم خودش مسئله کمی نیست و انشاء‌الله روز شنبه یا یکشنبه دست یکی از این مربیان را در دست پرسپولیس می‌گذاریم و پرونده را برای قهرمانی در دو جام می‌بندیم.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.