هواوی باریک‌ترین گوشی هوشمند جهان را با قطر ۶٫۲ میلیمتری ساخت

۱۸اردیبهشت،

 

یک پایگاه اینترنتی فرانسوی تصاویر تازهی از گوشی هوشمند فوق‌باریک شرکت هوواوی منتشر کرد که بعضی کارشناسان از آن با نام باریک‌ترین گوشی جهان یاد می‌کنند.
 
طی دو هفته قبل این دومین باری است که منابع آگاه تصاویر و اطلاعاتی از این محصول را منتشر می‌سازند و این اتفاقات در حالی بوده است که منابع داخلی هوواوی هم اعلام کردند که این شرکت چینی در حال کار کردن روی یک گوشی هوشمند فوق‌باریک است.
 
به گزارش گروه خبرها خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، این گوشی هوشمند هم اکنون با نام P6-U06 شناخته می‌شود که نام آن در پایگاه اینترنتی سازمان اخذ مجوزهای چین هم به چشم می‌خورد و گفته شده است که ضخامت این محصول کمتر از ۶٫۲ میلیمتر است. بعضی منابع آگاه هم گفته‌اند که مدل نهایی آن با ضخامت ۶٫۱۸ میلیمتر به دست کاربران جهانی می‌رسد.
 
روی این گوشی هوشمند نسخه ۴٫۱ سیستم‌عامل اندروید نصب شده است و نمایشگر ۴٫۷ اینچی آن تصاویر را با کیفیت ۷۲۰ به نمایش می‌گذارد. همچنین گفته شده است که هوواوی باریک‌ترین گوشی هوشمند جهان را به پردازنده چهارهسته‌ای با توان ۱٫۵ گیگاهرتز برای هر هسته پردازشگر مجهز کرده و برای آن رم ۲ گیگابایتی در نظر گرفته است.
 
دوربین دیجیتالی این گوشی هوشمند ۵ مگاپیکسلی است و هنوز به طور دقیق مشخص نیست که شرکت هوواوی چه زمانی آن را به صورت رسمی معرفی می‌کند.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.