هوای پایتخت باز هم در شرایط ناسالم

۱۹م آذر ،

مدیرعامل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران از افزایش غلظت آلاینده ها و قرار گرفت هوای پایتخت در شرایط ناسالم خبر داد.

ممتازنیوز: مدیرعامل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران از افزایش غلظت آلاینده ها و قرار گرفت هوای پایتخت در شرایط ناسالم خبر داد.

یوسف رشیدی در خصوص وضعیت هوای تهران بیان کرد: گزارش های رسیده از ایستگاههای بررسی هوای تهران نشان می دهد که امروز شاخص تمامی آلاینده ها نسبت به روز قبل بالاتر بوده و تنها بر غلظت آلاینده مونوکسید کربن افزوده نشده است.

مدیر عامل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران ادامه داد: همچنین گزارش ها حاکی از بالاتر بودن میزان آلاینده ذرات معلق کمتر از دو و نیم میکرون از حد مجاز است که در نتیجه شرایط آب و هوایی ناسالم را برای گروه های حساس رقم می زند.

وی تصریح کرد: پیشنهاد می گردد با توجه به این شرایط گروه های حساس از جمله کودکان و نوزادان، سالمندان، زنان باردار و بیمار های قلبی و ریوی از منزل خارج نشوند.

رشیدی افزود: نقشه های کنترل آلودگی هوای تهران گویای این مطلب است که شاخص آلودگی هوای تهران در ایستگاه های پیروزی، تهرانسر، شادآباد، شهرری، امام خمینی، پارک رازی، پارک سلامت، دانشگاه علم و صنعت، شهرداری منطقه ۱۵ و شهرک چشمه بیش تر از عدد ۱۰۰ است. وی یادآور شد: بنا به پیش بینی سازمان هواشناسی، این شرایط همچنان پایدار است

خبرگزاری مهر


.
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.